Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieNový rodinný seriál televízie Joj Nový život si po pondelkovom úspešnom štarte udržal aj pri druhej epizóde záujem divákov. Kým prvú časť si pozrelo 544-tisíc divákov a porazila kinohit Markízy Fantastické zvery a ich výskyt, druhej epizóde už sledovanosť klesla o 67-tisíc a Markíza sa presadila s novými epizódami Utajeného šéfa.
Reality šou sa vrátila na obrazovky televízie Markíza vo veľkom štýle a v strategickej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov sa stala jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
V tejto obchodne cieľovej skupine dosiahol Utajený šéf sledovanosť 11,3 percenta a rovnako aj trhový podiel 27,2 percenta. Nový život si na TV Joj tejto cieľovej skupine pripísal trhový podiel 23 percent. Jednotka RTVS zaznamenala s reprízou seriálu Kolonáda podiel na trhu len 4 percentá. Vyšší podiel na úrovni 4,9 percenta si pripísal štart nového tureckého seriálu Moja malá princezná na obrazovkách televízie Doma.
Novú epizódu Utajeného šéfa, v ktorej si prácu na pozícii brigádnika vyskúšal majiteľ a generálny riaditeľ českej siete hotelov Lukáš Pytloun, sledovalo celkovo 547-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Aj v tejto širšej cieľovej skupine bol Utajený šéf v čase vysielania jednotkou na trhu.
Druhú epizóda Nového života si pozrelo 477-tisíc divákov. Seriálová novinka má 40 častí, ktoré televízia Joj nasadzuje trikrát do týždňa, od utorka do štvrtka. Markíza bude rodinnému seriálu konkurovať zábavnými formátmi. V utorky bude uvádzať ďalšie české premiérové epizódy Utajeného šéfa, v stredu nové časti Chart Show a vo štvrtok odštartuje novú reality šou Svadba na prvý pohľad.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.