Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.01.2020, 11:45

Markíza odštartovala Svadbu na prvý pohľad. Viac divákov mal Nový život

Novú reality šou si pozrelo 366-tisíc divákov, Nový život ich mal o deväťdesiat tisíc viac.

Markíza odštartovala Svadbu na prvý pohľad. Viac divákov mal Nový život
Zdroj: TV Markíza

Televízia Markíza uviedla vo štvrtok 9. januára novú reality šou Svadba na prvý pohľad. Do televízneho sociálneho experimentu sa prihlásili odvážni nezadaní mladí ľudia, ktorí už v minulosti vyskúšali všetky možné spôsoby randenia a stále nenašli toho pravého či tú pravú. Výber svojho životného partnera preto nechali na odborníkov z oblasti psychológie či biológie, ktorí zo všetkých nezadaných záujemcov po náročných testoch vytvorili tri páry.

Postupne sa tak na troch sobášoch uvidia partnerské páry po prvý raz v živote. Po svadobnom obrade ich čaká svadobná cesta a štyri týždne spoločného života v jednej domácnosti. Po ukončení tohto experimentu sa každý pár rozhodne či spolu ostanú, alebo pôjde každý z nich svojou cestou.

Svadba na prvý pohľad vzniká podľa licencovaného formátu s názvom Married at First Sight, ktorý je celosvetovo najsledovanejšou a najdiskutovanejšou vzťahovou šou. Formát distribuuje spoločnosť Red Arrow, lokálne verzie vznikli vo viac než 30 krajinách vrátane USA, Veľkej Británie, Austrálie, Dánska, či Nemecka. Slovenskú adaptáciu pre Markízu vyrába spoločnosť NUNEZ NFE producenta Petra Núňeza.

Premiéru novinky si na Markíze pozrelo 366-tisíc divákov starších než 12 rokov, v strategickej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahla televízia 7,2 percentnú sledovanosť a podiel 19,1 percenta.  

​Televízia Joj konkurovala reality šou svojím seriálom Nový život, ktorý mal na obrazovke premiéru v pondelok 6. januára. Štvrtková epizóda si pripísala 456-tisíc divákov a v strategickej cieľovej skupine si pripísala trhový podiel 22,7 percenta. Televízia Joj opäť odvysielala zdvojenú epizódu a, rovnako ako Markíza, vynechala úvodný reklamný brejk. Na obrazovky Jednotky sa vrátili Zlaté časy, ktoré sledovalo 267-tisíc divákov.

Najsledovanejším programom dňa mimo hlavných spravodajských relácií bol Nový život, a to v obidvoch cieľových skupinách. Doposiaľ sa podarilo seriál prekonať len utorkovému Utajenému šéfovi. Od budúceho týždňa televízia vysiela TV Joj Nový život trikrát do týždňa, od utorka do štvrtka. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.