Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.01.2020, 11:35

Nový seriál Hniezdo má za sebou úspešný štart. Stal sa najsledovanejším programom dňa

Prvú časť dvanásťdielneho seriálu si pozrelo takmer pol milióna divákov.

Nový seriál Hniezdo má za sebou úspešný štart. Stal sa najsledovanejším programom dňa
Zdroj: RTVS

Hniezdo, pôvodný seriál z produkcie RTVS, sa stal najsledovanejšou nespravodajskou reláciou nedele 12. januára. Prvú časť si pozrelo takmer pol milióna divákov. Po Tajných životoch je to najúspešnejší seriálový štart seriálu produkcie RTVS.

Celkovo najsledovanejším programom dňa boli Noviny TV Joj, ktoré sledovalo až 722-tisíc divákov a dosiahli 31 percentný podiel na trhu v cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov. V čase vysielania úvodnej časti seriálu Hniezdo už bola Jednotka najsledovanejšou televíziou na slovenskou trhu. Seriál si pozrelo 470-tisíc divákov a Jednotka dosiahla trhový podiel 19,8 percenta.

Na porovnanie, seriálová novinka Nový život, ktorý uviedla TV Joj na začiatku uplynulého týždňa, si pri svojom štarte pripísala 544-tisíc divákov, ďalším trom odvysielaným častiam klesla sledovanosť na 460 až 480 tisíc divákov. Všetky epizódy Nového života boli počas uplynulého týždňa najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa.

​Z víkendovej ponuky RTVS u divákov zabodovala aj Zem spieva. Druhú časť folklórnej šou odvysielala Jednotka opäť v sobotňajšom prime-time. Pozrelo si ju 387-tisíc divákov s podielom na trhu 17,3 percenta. Voči prvej časti, ktorá mala 446-tisíc divákov, je to pokles o 59-tisíc.

Politickú reláciu O 5 minút 12, ktorá sa vrátila na obrazovku Jednotky po vianočnej prestávke, si v nedeľu pozrelo 309-tisíc divákov s podielom na trhu 21,6 percenta. 

Priamy prenos zo Svetového pohára v zjazdovom lyžovaní z rakúskeho Altenmarkt – Zauchensee mal 210-tisíc divákov. Vysielala ho Dvojka v nedeľu doobeda.

Seriálový hit Netflixu Narcos nepritiahol divákov k obrazovkám. V sobotu si ho na Dvojke pozrelo len 50-tisíc divákov a stanica si pripísala nízky trhový podiel 2,7 percenta. Takmer raz toľko divákov mal druhý akvizičný seriál RTVS Meno ruže, ktorý mal na Dvojke premiéru v piatok. Pozrelo si ho 94-tisíc divákov pri podiele na trhu 4,3 percenta.

Zdroj údajov: Kantar/PMT a RTVS. Všetky údaje uvádzame v cieľovej skupine 12+.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.