TV Markíza
StoryEditor

Svadba na prvý pohľad víťazom večera. Pribudli jej diváci a porazila Nový život

17.01.2020, 11:10
Autor:
hrnhrn
Šou televízie Markíza oslovila obzvlášť mladé ženy vo veku od 15 do 24 rokov.

Nová šou televízie Markíza Svadba na prvý pohľad si v porovnaní s minulotýždňovou úvodnou epizódou výrazne polepšila a stala sa vo štvrtok 16. januára v cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

​V tejto obchodnej cieľovej skupine si šou medzitýždenne výrazne polepšila a dosiahla sledovanosť 8,5 percenta a trhový podiel 23,7 percenta. Zároveň tiež porazila konkurenčné programy, keď seriál Nový život zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 19,6 percenta a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS trhový podiel 7,8 percenta. Svadba na prvý pohľad oslovila obzvlášť mladé ženy vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 40,5 percenta.

Vývoj vzťahov dvojíc, ktoré sa vôbec prvý raz stretli na svojej vlastnej svadbe, si nenechalo ujsť celkovo 445-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V porovnaní s minulotýždňovou úvodnou epizódou je to o takmer 80-tisíc divákov viac a šou aj v tejto širšej cieľovej skupine porazila konkurenčný seriál Nový život. Novú epizódu seriálu si pozrelo 413-tisíc divákov.

Uplynulý týždeň bola situácia opačná. Premiéru novej šou si na Markíze pozrelo 366-tisíc divákov a Nový život na Joj 456-tisíc divákov starších než 12 rokov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov to znamenalo trhový podiel 19,1 percenta pre Svadbu na prvý pohľad a 22,7 percenta pre Nový život.

​Post najsledovanejšieho pôvodného seriálu na slovenskom trhu obhájili aj vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli sledovanosť 8,4 percenta a trhový podiel 30,8 percenta. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 10,7 percenta. Včerajšiu epizódu Oteckov si pozrelo celkovo 462-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Celkovo najsledovanejšími štvrtkovými programami sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny televízie Markíza s trhovým podielom okolo 28 percent. Obe si zhodne pozrelo 600-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA, dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. 

01 - Modified: 2020-01-14 09:58:22 - Feat.: 0 - Title: Nový seriál Hniezdo má za sebou úspešný štart. Stal sa najsledovanejším programom dňa 02 - Modified: 2020-01-09 09:47:47 - Feat.: 0 - Title: Má Nový život našliapnuté na úspech? 03 - Modified: 2020-01-14 12:57:13 - Feat.: 0 - Title: Na návrat Oteckov bolo zvedavých takmer pol milióna divákov 04 - Modified: 2020-01-15 19:09:58 - Feat.: 0 - Title: Joj uviedla pokračovanie kultového seriálu Beverly Hills 90210. Diváci na neho boli zvedaví 05 - Modified: 2020-01-14 08:01:27 - Feat.: 0 - Title: Trojka sa nepresadila. Je na chvoste slovenských staníc 06 - Modified: 2020-01-08 12:01:58 - Feat.: 0 - Title: Nový život si obhájil úspešný štart, Utajenému šéfovi však neodolal 07 - Modified: 2020-01-07 13:18:46 - Feat.: 0 - Title: Zem spieva má za sebou premiéru. Odštartovala najslabšie z doterajších sérií
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 09:25