Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.01.2020, 12:10

Svadba na prvý pohľad víťazom večera. Pribudli jej diváci a porazila Nový život

Šou televízie Markíza oslovila obzvlášť mladé ženy vo veku od 15 do 24 rokov.

Svadba na prvý pohľad víťazom večera. Pribudli jej diváci a porazila Nový život
Zdroj: TV Markíza

Nová šou televízie Markíza Svadba na prvý pohľad si v porovnaní s minulotýždňovou úvodnou epizódou výrazne polepšila a stala sa vo štvrtok 16. januára v cieľovej skupine 12-54 najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

​V tejto obchodnej cieľovej skupine si šou medzitýždenne výrazne polepšila a dosiahla sledovanosť 8,5 percenta a trhový podiel 23,7 percenta. Zároveň tiež porazila konkurenčné programy, keď seriál Nový život zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 19,6 percenta a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS trhový podiel 7,8 percenta. Svadba na prvý pohľad oslovila obzvlášť mladé ženy vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 40,5 percenta.

Vývoj vzťahov dvojíc, ktoré sa vôbec prvý raz stretli na svojej vlastnej svadbe, si nenechalo ujsť celkovo 445-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V porovnaní s minulotýždňovou úvodnou epizódou je to o takmer 80-tisíc divákov viac a šou aj v tejto širšej cieľovej skupine porazila konkurenčný seriál Nový život. Novú epizódu seriálu si pozrelo 413-tisíc divákov.

Uplynulý týždeň bola situácia opačná. Premiéru novej šou si na Markíze pozrelo 366-tisíc divákov a Nový život na Joj 456-tisíc divákov starších než 12 rokov. V strategickej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov to znamenalo trhový podiel 19,1 percenta pre Svadbu na prvý pohľad a 22,7 percenta pre Nový život.

​Post najsledovanejšieho pôvodného seriálu na slovenskom trhu obhájili aj vo štvrtok v oboch hlavných cieľových skupinách Oteckovia. V cieľovej skupine 12-54 dosiahli sledovanosť 8,4 percenta a trhový podiel 30,8 percenta. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenala na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 10,7 percenta. Včerajšiu epizódu Oteckov si pozrelo celkovo 462-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Celkovo najsledovanejšími štvrtkovými programami sa v strategickej cieľovej skupine 12-54 stali večerné spravodajské relácie Počasie a Televízne noviny televízie Markíza s trhovým podielom okolo 28 percent. Obe si zhodne pozrelo 600-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA, dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.