Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.01.2020, 15:55

Lídrom víkendu opäť TV Joj, RTVS boduje s Hniezdom

Počas víkendu zabodovali televízie s viacerými reláciami a pripísali si nové rekordy.

Lídrom víkendu opäť TV Joj, RTVS boduje s Hniezdom
Zdroj: RTVS

Televízia JOJ má za sebou tretí úspešný víkend, ktorý zakončila ako trhový líder v prime time. Zabodovala so svojou nedeľnou filmovou premiérou Wind River, ktorá sa so 654-tisíc divákmi stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Najviac divákov mala obzvlášť medzi mužmi vo veku 45 až 54 rokov, ktorí zaznamenali podiel na trhu až 38,6 percenta. V strategickej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov to pre TV Joj znamenalo 33 percentný podiel na trhu. Markíza konkurovala filmom Šialený Max: Zbesilá cesta, ktorý si však pripísal nízky trhový podiel tesne nad 11 percentami.

Zdroj: TV JOJ

​Darilo sa seriálu Hniezdo na Jednotke RTVS, ktorý si pripísal v tejto cieľovej skupine 17 percentný trhový podiel. Pôvodný dramatický seriál si hneď pri spustení 12. januára pripísal rekordnú sledovanosť 470-tisíc divákov, čo znamenalo najúspešnejší štart seriálovej produkcie RTVS. Včerajšia druhá časť nestratila divákov, prilákala ich k obrazovkám ešte o 23-tisíc viac a s celkovo 493-tisíc divákmi bolo najúspešnejším nedeľným programom RTVS.

​Z hlavných spravodajských relácií získali najviac divákov Noviny TV Joj, ktoré sledovalo 705-tisíc divákov starších než 12 rokov, čo bolo nielen víkendové maximum, ale aj maximum celého týždňa. V mladšej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov to pre TV Joj znamenalo trhový podiel 24,3 percenta. Televízne noviny Markízy si pripísali v tejto cieľovej skupine mierne vyšší podiel na úrovni 26,4 percenta.

Markíza v nedeľu 19. januára zabodovala so svojou politickou diskusiou Na telo. V obchodnej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov dosiahla absolútne rekordný rating 6,3 percenta od svojho obnovenia v septembri 2018, ako aj nadpriemerný trhový podiel 21,7 percenta. O 5 minút 12 na Jednotke RTVS dosiahlo v tejto cieľovej skupine trhový podiel 10,1 percenta a V politike na TA3 10,8 percenta.

Duel predsedu parlamentu Andreja Danka a lídra strany Za ľudí Andreja Kisku si pozrelo celkovo 425-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je doposiaľ druhý najlepší výsledok. Vyššiu sledovanosť (451-tisíc divákov) v tejto širšej cieľovej skupine zaznamenalo iba vydanie z nedele, 8. decembra 2019, v ktorom taktiež diskutoval bývalý prezident Andrej Kiska, vtedy však s premiérom Petrom Pellegrinim.

V sobotu 18. januára zabodovala televízia Joj so zábavnou šou Všetko čo mám rád, ktorú si pozrelo 450-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 to znamenalo podiel 19,9 percenta, Harry Potter a Fénixov rád na Markíze si pri mierne nižšej sledovanosti pripísal vyšší podiel 20,9 percenta kvôli dlhšej minutáži. Nepresadila sa Zem spieva, ktorá skončila s podpriemerným podielom pod 10 percentami.

Divákov k obrazovkám pritiahol aj šport. Dvojka bola v čase vysielania pretekov Svetového pohára lídrom na trhu. Najviac divákov si v sobotu pozrelo víťazstvo Petry Vlhovej v 2. kole obrovského slalomu žien, priemerná sledovanosť bola 411-tisíc divákov. Divákov zaujal aj biatlon, v sobotu mali preteky so sestrami Fialkovými pozrelo 218-tisíc divákov, nedeľné preteky mužov sledovalo 215-tisíc divákov.

Piatkový prime-time patril jednoznačne Jednotke. RTVS odštartovala 17. januára už siedmu sériu vedomostnej šou Čo ja viem, ktorá sa stala najsledovanejšou nespravodajskou reláciou dňa. Šou s moderátorom Marcelom Merčiakom si pozrelo 490-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 to pre RTVS znamenalo podiel na trhu 19,4 percenta, komerčné televízie so svojou ponukou výrazne zaostali. Dobre vedieť! si na Markíze pripísalo podiel 13,1 percenta a Lovci pokladov na Joj skončili tesne pod desiatimi percentami.

Podvečernému vysielaniu dominovali Oteckovia, ktorí mali 448-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 rokov boli dokonca najsledovanejším nespravodajským programom dňa, keď dosiahli trhový podiel 29,8 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.