Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
20.01.2020, 19:25

Nová evitovka Príliš osobná známosť vypredala kiná, zdolala aj Všetko alebo nič

Počas premiérového víkendu si ju prišlo pozrieť takmer 75-tisíc návštevníkov.

Nová evitovka Príliš osobná známosť vypredala kiná, zdolala aj Všetko alebo nič
Zdroj: Continental Film / Príliš osobná známosť

Romantická snímka Príliš osobná známosť podľa knižnej predlohy Evity Twardzik Urbaníkovej prekonala úspech svojej predchodkyne - snímky Všetko alebo nič, ktorá mala premiéru pred tromi rokmi.

Novú "evitovku" si prišlo počas premiérového víkendu do kín pozrieť celkovo aj s predpremiérami až 74 686 návštevníkov, čím získala druhé miesto v historickom rebríčku návštevnosti slovenských filmov počas tzv. „otváracích“ víkendov.

Prvenstvo si drží minuloročná Trhlina s 86 971 divákmi aj s predpremiérami. Päťdesiat tisícovú hranicu počas otváracieho víkendu prekonala ešte pätica slovenských filmov: Únos (69 354), Čiara (69 776), Všetko alebo nič (68 352), Cuky Luky Film (56 591) a minuloročná novinka Šťastný nový rok (56 555).

Príliš osobná známosť tak má potenciál zopakovať úspech predchádzajúceho filmu Všetko alebo nič od rovnakého tvorivého tímu, ktorý mal v roku 2017 v slovenských kinách celkovú návštevnosť 338-tisíc divákov. Na jeho úspech nadviazal Šťastný Nový rok, ktorý mal premiéru pred Vianocami, aktuálne má na konte 264-tisíc divíkov.

„Chcem sa poďakovať všetkým divákom za to, že prišli do kina. Film sme robili pre ľudí, preto som vďačná za každého diváka. Spätná väzba od ľudí je pre nás dôležitá a teším sa, že film vzbudzuje pozitívny záujem,“ hovorí Marta Ferencová, režisérka a spoluscenáristka filmu.

Autorka knižnej predlohy a spoluautorka scenára Evita Twardzik Urbaníková dodáva: „Vždy je príjemné vedieť, že sa na výsledok vašej práce teší množstvo ľudí. Som za to vďačná a je to super energia pri práci na ďalšom filme.“

Producent Peter Núñez rovnako netají radosť: „Veľmi sa teším, že sa Príliš osobná známosť stala druhým najúspešnejším slovenským filmom v otváracom víkende. Ďakujem divákom, ďakujem kinárom a takisto ďakujem všetkým, ktorí sa na tomto úspechu podieľali.“

Príliš osobná známosť vznikla v česko-slovenskej koprodukcii spoločností JOY DEPARTMENT, NUNEZ NFE a TRINITY PICTURES. Do kín ju prináša distribučná spoločnosť Continental film.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.