Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
22.01.2020, 16:15

Nový život vs. Utajený šéf. V treťom súboji mal viac divákov seriál televízie Joj

Nový život si zatiaľ drží svojich divákov, Utajený šéf sa nevrátil na čísla minulého roka.

Nový život vs. Utajený šéf. V treťom súboji mal viac divákov seriál televízie Joj
Zdroj: TV Joj, TV Markíza; koláž Stratégie

V utorok 21. januára sa v hlavnom vysielacom čase po tretí raz stretli novinky komerčných televízií – Nový život televízie Joj a Utajený šéf televízie Markíza. Viac divákov k obrazovkám pritiahla seriálová novinka Jojky.

Nový život si zatiaľ drží svojich divákov. Po prvej časti, ktorú sledovalo 544-tisíc divákov nad 12 rokov, ich počet klesol na hranicu 450-tisíc a tam sa s miernymi výkyvmi drží už tretí týždeň. Včerajšiu epizódu si pozrelo 452-tisíc divákov.

Televízia Markíza v utorok konkuruje seriálu českými epizódami reality šou Utajený šéf. Na jeseň bola táto reality šou najúspešnejším zábavným programom Markízy. Hneď prvú epizódu sledovalo 676-tisíc, čo bol najlepší vlaňajší výkon nespravodajského programu televízie Markíza v tejto cieľovej skupine divákov nad 12 rokov. Štyri minuloročné epizódy dosiahli vysokú priemernú sledovanosť 640-tisíc divákov.

V úvode tohto roka Markíza na obrazovky nasadila české epizódy Utajeného šéfa, s ktorými sa jej však nedarí zopakovať minuloročný úspech. Prvú epizódu si pozrelo 547-tisíc divákov, druhej epizóde už počet divákov klesol na 366-tisíc. včerajšej tretej epizóde divávi mierne pribudli, sledovalo ju 398-tisíc divákov. Najsledovanejšou reláciou dňa k boli Noviny TV Joj, ktoré si pozrelo 614-tisíc divákov. 

Opačná situácia nastala v obchodnej cieľovej skupine mladších divákov od 12 do 54 rokov. V nej si Utajený šéf pripísal trhový podiel 22,6 percenta a Nový život nižší, 20,6-percentný podiel.

V tejto cieľovej skupine boli najsledovanejším nespravodajským programom dňa opäť Oteckovia s ratingom 8,4 percenta a podielom na trhu 30,1 percenta. Konkurenčné programy Duel, 5 proti 5 a Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenali trhové podiely od 10 do 14 percent.

Opačná situácia nastala v tejto cieľovej skupine aj na čele rebríčka. Celkovo najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny Markízy s ratingom 9,4 percenta a trhovým podielom 27,8 percenta. Noviny TV Joj si pripísali trhový podiel 20,6 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.