TV Joj, TV Markíza; koláž Stratégie
StoryEditor

Nový život vs. Utajený šéf. V treťom súboji mal viac divákov seriál televízie Joj

22.01.2020, 15:15
Autor:
hrnhrn
Nový život si zatiaľ drží svojich divákov, Utajený šéf sa nevrátil na čísla minulého roka.

V utorok 21. januára sa v hlavnom vysielacom čase po tretí raz stretli novinky komerčných televízií – Nový život televízie Joj a Utajený šéf televízie Markíza. Viac divákov k obrazovkám pritiahla seriálová novinka Jojky.

Nový život si zatiaľ drží svojich divákov. Po prvej časti, ktorú sledovalo 544-tisíc divákov nad 12 rokov, ich počet klesol na hranicu 450-tisíc a tam sa s miernymi výkyvmi drží už tretí týždeň. Včerajšiu epizódu si pozrelo 452-tisíc divákov.

Televízia Markíza v utorok konkuruje seriálu českými epizódami reality šou Utajený šéf. Na jeseň bola táto reality šou najúspešnejším zábavným programom Markízy. Hneď prvú epizódu sledovalo 676-tisíc, čo bol najlepší vlaňajší výkon nespravodajského programu televízie Markíza v tejto cieľovej skupine divákov nad 12 rokov. Štyri minuloročné epizódy dosiahli vysokú priemernú sledovanosť 640-tisíc divákov.

V úvode tohto roka Markíza na obrazovky nasadila české epizódy Utajeného šéfa, s ktorými sa jej však nedarí zopakovať minuloročný úspech. Prvú epizódu si pozrelo 547-tisíc divákov, druhej epizóde už počet divákov klesol na 366-tisíc. včerajšej tretej epizóde divávi mierne pribudli, sledovalo ju 398-tisíc divákov. Najsledovanejšou reláciou dňa k boli Noviny TV Joj, ktoré si pozrelo 614-tisíc divákov. 

Opačná situácia nastala v obchodnej cieľovej skupine mladších divákov od 12 do 54 rokov. V nej si Utajený šéf pripísal trhový podiel 22,6 percenta a Nový život nižší, 20,6-percentný podiel.

V tejto cieľovej skupine boli najsledovanejším nespravodajským programom dňa opäť Oteckovia s ratingom 8,4 percenta a podielom na trhu 30,1 percenta. Konkurenčné programy Duel, 5 proti 5 a Moja mama varí lepšie ako tvoja zaznamenali trhové podiely od 10 do 14 percent.

Opačná situácia nastala v tejto cieľovej skupine aj na čele rebríčka. Celkovo najsledovanejším programom dňa sa stali Televízne noviny Markízy s ratingom 9,4 percenta a trhovým podielom 27,8 percenta. Noviny TV Joj si pripísali trhový podiel 20,6 percenta.

01 - Modified: 2020-01-22 13:01:09 - Feat.: 0 - Title: Oteckovia s prvým rekordom tohto roka. Mali viac než pol milióna divákov 02 - Modified: 2020-01-20 17:59:10 - Feat.: 0 - Title: Lídrom víkendu opäť TV Joj, RTVS boduje s Hniezdom 03 - Modified: 2020-01-14 09:58:22 - Feat.: 0 - Title: Nový seriál Hniezdo má za sebou úspešný štart. Stal sa najsledovanejším programom dňa 04 - Modified: 2020-01-14 08:01:27 - Feat.: 0 - Title: Trojka sa nepresadila. Je na chvoste slovenských staníc 05 - Modified: 2020-01-17 14:22:40 - Feat.: 0 - Title: Svadba na prvý pohľad víťazom večera. Pribudli jej diváci a porazila Nový život
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 02:50