Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.01.2020, 15:00

Nový život odoláva konkurencii. Uspel aj voči Svadbe na prvý pohľad

Seriál si udržal záujem divákov a potvrdil status úspešnej novinky.

Nový život odoláva konkurencii. Uspel aj voči Svadbe na prvý pohľad
Zdroj: TV Joj / TV Markíza, koláž Stratégie

Tohtoročná seriálová novinka televízie Joj Nový život, si aj v treťom týždni na obrazovkách udržala záujem divákov a potvrdila status úspešnej novinky. Poslednú epizódu tohto týždňa si vo štvrtok pozrelo 435-tisíc divákov starších než 12 rokov. Reality šou Svadba na prvý pohľad si na Markíze pozrelo o niečo menej divákov – 423-tisíc. Predchádzajúca epizóda mala porovnateľný počet divákov (445-tisíc). 

Celkovo najsledovanejším programom štvrtka sa v tejto cieľovej skupine divákov stali Noviny TV Joj, ktoré sledovalo 661-tisíc divákov, Televízne noviny na Markíze si pozrelo 565-tisíc divákov.

​V obchodnej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov bola situácia, rovnako ako v utorok, opačná. Najsledovanejším nespravodajským programom dňa bola Svadba na prvý pohľad s trhovým podielom 23 percent. Konkurenčné prime-time programy Nový život a Zlaté časy porazil v tejto cieľovej skupine aj podvečerný seriál Oteckovia, ktorý dosiahol trhový podiel 30,4 percenta. Včerajšiu epizódu si nenechalo ujsť 434-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

V tejto skupine mladších divákov boli celkovo najsledovanejším programom dňa Televízne noviny s trhovým podielom 28,1 percenta. Noviny TV Joj ich nasledovali s dosiahnutým trhovým podielom 25,2 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.