Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
31.01.2020, 14:45

Svadba na prvý pohľad si pripísala rekord. Pribudlo jej viac ako 60-tisíc divákov

Nový život si drží stabilný počet divákov bez výrazných výkyvov.

Svadba na prvý pohľad si pripísala rekord. Pribudlo jej viac ako 60-tisíc divákov
Zdroj: TV Markíza

Vo štvrtok 30. januára odvysielala televízia Markíza ďalšiu epizódu svojej tohtoročnej novinky Svadba na prvý pohľad. Reality šou sa stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V širšej cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov ju spomedzi nespravodajských relácií prekonali len Oteckovia.

V obchodnej cieľovej skupine divákov 12-54 rokov si Svadba na prvý pohľad pripísala doposiaľ rekordnú sledovanosť 9,8 percenta a tiež najvyšší trhový podiel 25,4 percenta. Konkurenčný program na TV JOJ – seriál Nový život zaznamenal v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 19,8 percenta a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS trhový podiel 8,5 percenta.

Prvé dve priečky v štvrtkovom rebríčku sledovanosti obsadili hlavné spravodajské relácie Markízy. Najsledovanejším programom dňa boli Televízne noviny so sledovanosťou 10,7 percenta a trhovým podielom 31,4 percenta. Druhá priečka patrila Počasiu so sledovanosťou 9,8 percenta a trhovým podielom 27,3 percenta. Svadba na prvý pohľad v tejto cieľovej skupine predbehla aj Oteckov, ktorí dosiahli sledovanosť 9,5 percenta a trhový podiel 33,4 percenta. 

V univerzálnej skupine divákov starších než 12 rokov obsadili prvú priečku rovnako Televízne noviny, ktoré si na Markíze pozrelo celkovo 631-tisíc divákov. Z nespravodajských relácií viedli Oteckovia so 494-tisíc divákmi. Svadbu na prvý pohľad si pozrelo 487-tisíc divákov, čo je o 64-tisíc divákov viac ako mala predchádzajúca epizóda a doterajšie maximum relácie.

Nový život sledovalo 437-tisíc divákov. Tohtoročná novinka je na obrazovkách Jojky už štvrtý týždeň, pričom ju televízia uvádza trikrát do týždňa - od utorka do štvrtka. Seriál si drží stabilný počet divákov bez výrazných výkyvov, priemerná sledovanosť doteraz odvysielaných 16 z celkovo 40 častí sa hýbe na úrovni 456-tisíc divákov. Maximum patrí prvej epizóde, na ktorú bolo zvedavých 544-tisíc divákov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.