RTVS
StoryEditor

Duel Matoviča s Kotlebom priniesol RTVS rekord

03.02.2020, 13:20
Autor:
hrnhrn
RTVS boduje počas víkendov, Hniezdo si potvrdilo pozíciu top seriálu roka.

Politickým reláciám pred voľbami výrazne rastie sledovanosť. V nedeľu 2. februára si pripísala rekordnú sledovanosť pravidelná diskusia RTVS  O 5 minút 12, v ktorej sa v dueli stretli líder hnutia OĽaNO Igor Matovič a predseda strany Kotlebovci - ĽSNS Marian Kotleba. ​RTVS sa počas víkendu darilo aj s folklórnou šou Zem spieva a seriálom Hniezdo. 

Politická relácia O 5 minút 12 si pripísala na konto najvyšší výkon od apríla 2018. Sledovalo ju 509-tisíc divákov, čo predstavovalo trhový podiel 33,9 percenta v cieľovej skupine divákov starších než 12 rokov. Počet divákov prekonal aj rekordnú sledovanosť relácie Na telo s prezidentkou Zuzanou Čaputovou, ktorú si týždeň predtým pozrelo 454-tisíc divákov nad 12 rokov. Včerajšie Na telo s podpredsedom Smeru-SD Jurajom Blanárom a lídrom Sme rodina Borisom Kollárom pritiahlo k obrazovkám Markízy 405-tisíc divákov. V obchodnej cieľovej skupine divákov od 12 do 54 rokov to znamenalo rating 6,3 percenta a trhový podiel 23 percent.

Zem spieva nabrala divákov a dosiahla svoj najlepší výkon v tejto sérii. V sobotu večer si pozrelo súboje folkloristov z východu a stredu Slovenska a zahraničných slovenských folkloristov 480-tisíc divákov. Jednotka RTVS zaznamenala podiel na trhu 22,6 percenta v cieľovej skupine 12+, pričom Zem spieva bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa. 

V nedeľu si potvrdilo pozíciu najúspešnejšej tohtoročnej novinky Hniezdo. Seriál režiséra Braňa Mišíka o živote troch manželských dvojíc si pozrelo 556-tisíc divákov, čo je takmer identický počet ako týždeň predtým, kedy seriál zaznamenal rekord. V univerzálnej cieľovej skupine divákov 12+ to znamenalo podiel na trhu 22,7 percenta. Hniezdo odolalo aj premiérovej časti V siedmom nebi, ktoré sledovalo na TV Joj 548-tisíc divákov a dosiahlo trhový podiel 25,4 percenta.

V obchodnej cieľovej skupine mladších divákov 12-54 rokov bolo poradie odlišné, prvú priečku v rebríčku nespravodajských relácií obsadil film San Andreas na Markíze, ktorý dosiahol sledovanosť 8,2 percenta a trhový podiel 21,8 percenta. V tejto cieľovej skupine malo Hniezdo trhový podiel 18,5 percenta.

Celkovým víťazom víkendu v oboch cieľových skupinách sa stali Noviny TV Joj, ktoré sledoval rekordných 748-tisíc divákov, čo je najviac za posledný rok. V univerzálnej cieľovej skupine 12+ si pripísala hlavná spravodajská relácia trhový podiel 31,4 percenta, v obchodnej cieľovej skupine 12-54 bol jej trhový podiel 27,5 percenta.

01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 19:06