Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
10.02.2020, 13:10

Na telo s ďalším rekordom. Duel Matoviča s Trubanom pokoril hranicu pol milióna divákov

Politická diskusná relácia tiež prvýkrát prekonala 30-percentný podiel na trhu.

Na telo s ďalším rekordom. Duel Matoviča s Trubanom pokoril hranicu pol milióna divákov
Zdroj: TV Markíza

Predvolebné obdobie výrazne zvyšuje záujem divákov o politické diskusie, ktoré dokážu k obrazovkám pritiahnuť viac divákov ako hlavný večerný program.

Pol miliónovú hranicu už prekonala spravodajská relácia RTVS O 5 minút 12, ktorá si na konto pripísala 509-tisíc divákov v nedeľu 2. februára s duelom Mariana Kotlebu a Igora Matoviča. Včerajšie vydanie s Andrejom Dankom a Miroslavom Beblavým malo tiež viac než pol milióna divákov, pri obrazovkách Jednotky ich bolo 506-tisíc.

V nedeľu 9. februára pokorila prvýkrát pol miliónovú hranicu aj relácia Na telo, kde sa v diskusii stretol opäť Igor Matovič, tentokrát s Michalom Trubanom. Duel opozičných lídrov sledovalo najviac divákov od obnovenia relácie v septembri 2018, pri obrazovkách bolo rekordných 532-tisíc divákov. Doterajší rekord 454-tisíc divákov si držalo vydanie z 26. januára, kde bola hostkou prezidentka Zuzana Čaputová.

Včerajšie Na telo si pripísalo rekordnú sledovanosť aj v obchodnej skupine 12-54 ročných divákov. Zaznamenalo svoj doposiaľ najvyšší rating 8,1 percenta a rovnako aj trhový podiel 31,6 percenta, pričom vôbec prvý raz v súčasnej ére prekonalo hranicu 30-percentného podielu na trhu.

Diváci pribúdajú aj politickej diskusii Na hrane, ktorú vo štvrtok neskôr večer uvádza televízia Joj. Posledné vydanie zo 6. februára, kde sa do kresla hostí posadili (opäť) Igor Matovič a Richard Sulík, sledovalo 377-tisíc divákov.

Všetky televízie spúšťajú od pondelka 10. februára špeciálne predvolebné diskusie s kandidátmi všetkých 25 politických subjektov. Pozrite si, kedy a kde budú politickí nominanti diskutovať tento týždeň:

Zdroj dát: PMT/KANTAR SLOVAKIA. Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL + HOSTIA. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.