Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.02.2020, 17:35

Markíza, Lidl či Eset sú najatraktívnejšími zamestnávateľmi za rok 2019

Vyplýva to z výsledkov ankety, ktorú už po ôsmykrát usporiadala spoločnosť Profesia.

Markíza, Lidl či Eset sú najatraktívnejšími zamestnávateľmi za rok 2019

Najzamestnávateľ je skratka pre anketu Najatraktívnejší zamestnávateľ, ktorú už po ôsmykrát usporiadala spoločnosť Profesia. O umiestnení spoločností v rebríčku rozhoduje verejnosť v anonymnom hlasovaní. 

Za rok 2019 sa stali najatraktívnejšími zamestnávateľmi na slovenskom trhu tieto spoločnosti v jednotlivých kategóriách:

  • Obchod a služby: Lidl SR
  • Doprava a logistika: cargo-partner SR
  • Cestovný ruch, gastro a hotelierstvo: McDonald's Slovakia
  • Nemocnice a zdravotná starostlivosť: Lekárne Dr.Max
  • Výroba a priemysel: Slovnaft
  • IT a telekomunikácie: ESET
  • Bankovníctvo, financie a poisťovníctvo: Slovenská sporiteľňa
  • Centrá zdieľaných služieb: IBM
  • Médiá: Markíza - Slovakia

V mediálnej oblasti zaznamenala úspech televízia Markíza. "Veľmi nás teší, že sme boli ocenení ako atraktívny zamestnávateľ. Zásluha patrí nášmu HR tímu, ktorý organizuje množstvo vynikajúcich eventov, ale aj každému z našich zamestnancov. Vďaka nim je Markíza jedinečným miestom na prácu s atmosférou vzájomného rešpektu, kreativity a pozitívneho tímového ducha," povedal Matthias Settele, generálny riaditeľ skupiny Markíza.

Medzi najatraktívnejšími zamestnávateľmi sa televízia Markíza umiestnila prvýkrát v roku 2017, kedy obsadila tretiu priečku. O rok neskôr, v roku 2018, sa posunula o stupienok vyššie, na druhú priečku. A za rok 2019 ju verejnosť v hlasovaní posunula na prvé miesto, kde nahradila RTVS, ktorý si držal prvú pozíciu v tejto kategórii štyri roky, od roku 2015.

Tretie miesto v kategórii Médiá obsadila agentúra Seesame pôsobiaca v oblasti PR a komunikácie, štvrté a piate miesto patrí vydavateľským domom Petit Press a News and Media Holding.

Celkovo bolo v ankete nominovaných 189 firiem a víťazov v deviatich kategóriách si zvolilo 36 068 respondentov, čo je rekordný počet hlasujúcich. Najatraktívnejších zamestnávateľov vyberali podľa viacerých kritérií, medzi najčastejšie patrili kvalitné služby a produkty, silná a známa značka, dobré meno spoločnosti, príjemné pracovné prostredie či pracovný kolektív a ľudia. Platové ohodnotenie skončilo až na šiestom mieste.

Kompletný rebríček Naj zamestnávateľov za rok 2019 si môžete pozrieť tu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.