Reality šou Utajený šéf dospela v utorok 11. februára do finále. Na to, ako si prevádzkový riaditeľ bezpečnostnej agentúry Securitas Miroslav Staško počínal v koži radového zamestnanca, bolo zvedavých celkovo 423-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
V obchodnej skupine mladších, 12 až 54 ročných divákov zaznamenala záverečná epizóda sledovanosť 8,5 percenta a trhový podiel 24,8 percenta. V tejto cieľovej skupine Utajený život porazil Nový život, ktorý zaznamenal na TV Joj podiel na trhu 21,1 percenta.
Nový život však mal viac divákov. Sledovalo ho takmer o 30-tisíc divákov viac, celkovo 451-tisíc vo veku nad 12 rokov. Seriálová novinka televízie Joj si drží aj v šiestom týždni stabilný počet divákov bez výrazných výkyvov.
Utajeného šéfa, ktorý je lokálnou adaptáciou zahraničného formátu Undercover Boss, uviedla Markíza na obrazovky na začiatku novembra minulého roka. V štyroch častiach predstavila riaditeľov veľkých slovenských firiem, ktorí týždeň pracovali v prestrojení ako brigádnici na najnižších pozíciách vo svojich firmách.
Prvá časť bola celkovo najsledovanejšia, pri obrazovkách bolo až 676-tisíc divákov. Priemerne si všetky štyri epizódy pozrelo 640–tisíc divákov a pre Markízu bola minulý rok reality šou najsledovanejším programom od štartu jesennej televíznej sezóny, a to v oboch hlavných cieľových skupinách.
Na začiatku tohto roka sa šou na obrazovky Markízy vrátila. Televízia uviedla šesť českých epizód z produkcie sesterskej televízia Nova. Najsledovanejšou bola prvá epizóda s 547-tisíc divákmi. Ďalšie epizódy už túto hranicu neprekonali a nadštandardné výkony z minulého roka si Utajený šéf nezopakoval.
V nasledujúcom týždni obsadí utorkový prime time Zámena manželiek a o týždeň neskôr, v utorok 25. februára relácia Voľby 2020, v ktorej bude Michal Kovačič diskutovať so zástupcami politických subjektov kandidujúcich v parlamentných voľbách. Od začiatku marca už budú patriť utorkové večery novému dramatickému seriálu Červené pásky. Viac sa o novinke dočítate v tomto článku: