Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.02.2020, 15:05

Posledný predvolebný špeciál Na hrane mal rekordnú sledovanosť

Pri obrazovkách bolo takmer pol milióna divákov, čo je doterajší rekord relácie.

Posledný predvolebný špeciál Na hrane mal rekordnú sledovanosť
Zdroj: TV JOJ

V období pred voľbami pripravila televízia JOJ štyri špeciálne vydania relácie Na Hrane – Voľby 2020. V upravenom štúdiu sa s moderátorom Michalom Magušinom v priebehu dvoch týždňov stretli predstavitelia všetkých politických strán, ktoré kandidujú do parlamentu.

Vo štvrtok 20. februára odvysielala televízia Joj posledné vydanie relácie. V štúdiu debatovali aktuálne šiesti najsilnejší slovenskí politici Peter Pellegrini zo strany Smer-SD, Marian Kotleba z ĽSNS, Igor Matovič za OĽaNO, Andrej Kiska zo strany Za ľudí, Miroslav Beblavý z PS/Spolu a Andrej Danko zo SNS. 

Práve štvrté a zároveň posledné predvolebné vysielanie dosiahlo vo štvrtok 20. februára rekord. Pozrelo si ho 489-tisíc divákov, čo je doterajší rekord relácie. Najpočetnejšou cieľovou skupinou bolo publikum od 45 do 54 rokov. Relácia mala tiež najvyšší počet divákov spomedzi všetkých nespravodajských programov dňa.

​Tohtoročný rekord spomedzi politických diskusií si zatiaľ drží relácia O 5 minút 12. Duel, v ktorom sa v nedeľu 16. februára stretli premiér Peter Pellegrini a líder Za ľudí Andrej Kiska, sledovalo rekordných 605-tisíc divákov. Na telo televízie Markíza si pripísalo rekord v nedeľu 9. februára, keď sa v diskusii stretli opoziční lídri Igor Matovič a Michal Truban. Na telo pokorilo prvýkrát pol miliónovú hranicu, pri obrazovkách bolo 532-tisíc divákov.

Špeciálne vysielanie Na hrane – Voľby 2020 bude pokračovať po voľbách. V nedeľu 1. marca ráno o 9:30. sa bude moderátor Michal Magušin pýtať politikov a politologičky Anety Világy z Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave na výsledky volieb, ich hodnotenie, možnosti povolebnej spolupráce, vrátia sa tiež k atmosfére z nočných centrál a ku všetkým kľúčovým informáciám o voľbách.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.