Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.02.2020, 18:15

Eurosport si predĺžil práva na Tour de France a La Vueltu až do roku 2025

Dvojročné predĺženie zmluvy zaisťuje Eurosportu exkluzívne vysielanie Tour de France v 38 a La Vuelty v 50 krajinách.

Tour de France
Zdroj: Reuters

Eurosport si posilňuje svoju pozíciu v Európe na poli cyklistiky. Vďaka novej dohode so spoločnosťou Amaury Sport Organisation (ASO) a Eurovision Sport bude Eurosport miestom, kde bude možné až do roku 2025 sledovať každú minútu každej etapy Tour de France.

Tour de France bude vysielať exkluzívne v 38 a La Vueltu v 50 krajinách. Historická dohoda znamená aj rozšírenie ženskej cyklistiky vo vysielaní Eurosportu.

Eurosport si zároveň zaistil práva na vysielanie La Vuelty na ďalších päť rokov až do roku 2025. Od budúceho roku bude Eurosport vysielať naživo alebo na vyžiadanie každú minútu exkluzívne v 50 krajinách**.

Tento rok odštartuje 75. ročník La Vuelty v holandskom Utrechte, ktorý sa stane prvým etapovým mestom všetkých troch Grand Tours.

Od roku 2021 ponúkne sesterská platforma Eurosportu Global Cycling Network (GCN) všetky Grand Tours cez svoju novú aplikáciu.

Eurosport si tiež zaistil historické práva na vysielanie najdôležitejších ženských pretekov. Okrem La Course by Le Tour ponúkne Eurosport prvýkrát v histórii preteky žien Liège-Bastogne-Liège a Flèche Wallonne.

Zdroj: Eurosport / Štvornásobný víťaz Tour de France Chris Froome v rozhovore s cyklistickým expertom Eurosportu a bývalým etapovým víťazom Juanom Antoniom Flechom

„Nadšení športoví fanúšikovia sú v srdci všetkého, čo v Eurosporte robíme. Máme teda radosť, že im môžeme ponúknuť najrozsiahlejšie živé aj na vyžiadanie vysielanie najväčších cyklistických udalostí Tour de France a La Vuelty do roku 2025," hovorí Andrew Georgiou, prezident Eurosport and Global Sports Rights & Sports Marketing Solutions.

Spoločnosť Discovery získala v januári 2019 väčšinový podiel v Play Sports Group, materskej spoločnosti Global Cycling Network (GCN). Discovery využíva svoje postavenie v celosvetovom meradle a vytvorila svetovú jednotku v oblasti cyklistického mediálneho pokrytia.

Stratégia spoločnosti Discovery zahŕňa vysielanie všetkých troch Grand Tours, väčšinu pretekov UCI World Tour vrátane všetkých piatich Monumentov a viac než 100 cyklistických pretekov vo všetkých disciplínach.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.