Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
22.02.2020, 10:00

Jedenásť volebných lídrov sa stretne v štvorhodinovej diskusii. Odvysielajú ju HNtelevízia a rádio Expres

Predvolebnú diskusiu s najsilnejšími stranami bude moderovať Braňo Závodský a Marcela Šimková.

Jedenásť volebných lídrov sa stretne v štvorhodinovej diskusii. Odvysielajú ju HNtelevízia a rádio Expres
Zdroj: HNtelevízia

Onlinová HNtelevízia a rádio Expres opäť spojili svoje sily a pre svojich divákov a poslucháčov pripravili najväčšiu predvolebnú debatu. V pondelok 24. februára privítajú až jedenásť volebných lídrov politických subjektov kandidujúcich do parlamentu.

Živej diskusie sa zúčastnia všetky politické subjekty, ktoré získali v posledných prieskumoch viac ako 5 percent v rámci hornej hranice intervalu spoľahlivosti. Do kresiel hostí tak zasadnú lídri strán Smer-SD, OĽaNO, Za ľudí, SaS, PS/Spolu, KDH, Sme rodina, SNS, Dobrá voľba, Most-hí a ĽSNS.

​​Štvorhodinovú diskusiu budú viesť šéfredaktorka Hospodárskych novín Marcela Šimková a Braňo Závodský z rádia Expres. Debata bude odvysielaná naživo v HNtelevízii a na rádiu Expres. Diskusiu bude v prenose na HNonline komentovať politologička Viera Žúborová.

Obe médiá ju sprostredkujú aj na svojich sociálnych sieťach. Okrem toho bude stream odvysielaný aj na portáloch topky.sk a cas.sk.

Predvolebná debata sa uskutoční v pondelok 24. februárao od 16:00 do 20:00

Témou diskusie budú okrem predvolebnej kampane a obsahu politickej súťaže aj výzvy a priority politikov po voľbách. Zástupca každého kandidujúceho subjektu bude mať k dispozícii rovnaký čas na vyjadrenie svojich názorov na najdôležitejšie témy a tiež na predstavenie svojich priorít do nasledujúceho volebného obdobia.

"Veríme, že pred voľbami prinesieme voličom dôležité informácie, potrebné pre zodpovedné rozhodnutie vo volebný deň. Vzhľadom na rozsah predvolebnej diskusie očakávame, že naša debata nebude o vzájomnom prekrikovaní sa politikov, ale dokáže rozobrať dôležité problémy do hĺbky a hlavne predstaviť riešenia,“ povedal riaditeľ digitálnych médií v Mafra Slovakia Denis Schvarcz.

Hospodárske noviny a rádio Expres nadväzujú na úspešnú vzájomnú spoluprácu pred voľbami v roku 2016. "Vtedy sme v HNtelevízii privítali zástupcov politických strán ako prví v nedeľu ráno po voľbách. Aj tento koncept pri voľbách 2020 zopakujeme," približuje Schvarcz.

​V roku 2019 sledovalo vlastné videá HN televízie v priemere 670-tisíc divákov mesačne. Medzi jej najvýznamnejšie projekty patria v posledných rokoch všetky voľby, či už to boli parlamentné v roku 2016, v roku 2017 voľby do VÚC, v ďalšom roku komunálne voľby a v uplynulom roku 2019 voľby do europarlamentu a prezidentské voľby.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.