Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.02.2020, 15:43

Predvolebná debata Hospodárskych novín a Rádia Expres pomohla portálu HNonline k rekordným číslam

Debata sa stala najsledovanejším priamym prenosom v histórii HNonline.

Predvolebná debata Hospodárskych novín a Rádia Expres pomohla portálu HNonline k rekordným číslam
Zdroj: archív

Hospodárske noviny spolu s najpočúvanejším rádiom na Slovensku, Rádiom Expres, zorganizovali najväčšiu predvolebnú debatu pred parlamentnými voľbami 2020. Diskusia, ktorú mali pod taktovkou Marcela Šimková, šéfredaktorka Hospodárskych novín a Braňo Závodský z Rádia Expres, trvala takmer tri hodiny a stretli sa v nej lídri najdôležitejších strán kandidujúcich v parlamentných voľbách 2020, s výnimkou troch strán, ktoré svoju neúčasť ospravedlnili – Smer-SD, ĽSNS a Sme rodina.

Predvolebná debata sa stretla s úspechom aj u čitateľov portálu HNonline a stala sa tak najsledovanejším priamym prenosom v histórii portálu.

Stream si v pondelok podvečer spustilo vyše 110-tisíc divákov, ďalší sa od večera zaujímali o zostrihy debaty lídrov politických strán. Tie doposiaľ dosiahli viac ako 150-tisíc spustení.

Spravodajský portál HNonline.sk vďaka tejto predvolebnej debate zaznamenal najvyššiu dennú návštevnosť v histórii, podľa merania IABmonitor dosiahla v pondelok 368-tisíc návštevníkov.

„Sme radi, že spolupráca s Rádiom Expres slávila úspech. Rozhodnutie priniesť najväčšiu politickú debatu, ktorú okrem éteru rádia mohli sledovať aj diváci na Hnonline.sk, či portáloch Čas.sk a Topky.sk, bolo správne a prinieslo nám rekordné čísla,“ povedal riaditeľ digitálnych médií MAFRA Slovakia Denis Schvarcz.

Hospodárske noviny pripravujú televízne štúdio aj na volebný víkend. V sobotu večer budú v štúdiu HNtelevízie výsledky volieb komentovať respondenti z oblasti politiky, marketingu a výskumov verejnej mienky. Okrem toho budú moderátori Hntelevízie počas celej volebnej noci sprostredkovávať priebežné výsledky a približovať atmosféru politických štábov s najväčšími preferenciami vo voľbách.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.