Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.02.2020, 14:05

Svadba na prvý pohľad sa s divákmi rozlúčila ako víťaz štvrtkového večera

Na obrazovkách Markízy ju vystrieda Horná Dolná.

Svadba na prvý pohľad sa s divákmi rozlúčila ako víťaz štvrtkového večera
Zdroj: TV Markíza

Televízia Markíza odvysielala vo štvrtok 27. februára záverečnú epizódu reality šou Svadba na prvý pohľad, ktorú mala premiéru v januári tohto roka.

Finále netradičného sociálneho experimentu si pripísalo v obchodnej cieľovej skupine mladších, 12-54 ročných divákov sledovanosť 8,4 percenta a trhový podiel 23,4 percenta. Seriál Nový život zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 19,6 percenta a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 9,6 percenta.

Definitívne rozhodnutia troch dvojíc, ktoré sa vôbec prvý raz stretli na svojej vlastnej svadbe, či chcú aj naďalej viesť spoločný život alebo sa rozísť, si pozrelo celkovo 456-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V tejto širšej cieľovej skupine ide o druhý najlepší výsledok za celú dobu vysielania Svadby na prvý pohľad. Maximom bolo 487-tisíc divákov, priemerne si každú epizódu pozrelo okolo 430-tisíc divákov.

Zdroj: TV Markíza

​Najsledovanejšími programami dňa boli v obidvoch cieľových skupinách hlavné spravodajské relácie Markízy. Televízne noviny obsadili prvú priečku, v cieľovej skupine 12-54 dosiahli sledovanosť 9,8 percenta a trhový podiel 30 percent, sledovalo ich 606-tisíc divákov nad 12 rokov.

Druhú priečku obsadilo Počasie so sledovanosťou 9,1 percenta a podielom 27,2 percenta v cieľovej skupine 12-54. Pozrelo si ich celkovo 579-tisíc divákov.

Pozíciu najsledovanejšieho seriálu na slovenskom trhu si stále drží rodinný seriál Oteckovia. Vo štvrtok 27. februára si pripísali sledovanosť 8,5 percenta a trhový podiel 31,5 percent. Pri obrazovkách Markízy bolo podvečer celkovo 467-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Marcové novinky

Od 1. marca menia menia komerčné televízie svoju programovú štruktúru a na obrazovky uvedú viaceré novinky. V nedeľu 1. marca odštartuje televízia Joj nový dramatický seriál Jenny, ktorý po premiére bude vysielať pravidelne v stredajšie večery.

V pondelok 2. marca sa vrátia na obrazovky Markízy Susedia s novými epizódami. Doplní ich komediálna novinka Pán profesor.

Utorky na Markíze budú od 3. marca patriť novému dramatickému seriálu Červené pásky. A vo štvrtok 5. marca sa na Markízu vráti aj Horná Dolná s novými epizódami.

V polovici marca prinesú komerčné televízie nové šou. Televízia Joj odštartuje 20. marca novú zábavnú šou Zlatá maska a Markíza prinesie 18. marca nové epizódy pôvodnej šou 2 na 1.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.