TV Markíza
StoryEditor

Diskusiu s prezidentkou sledovalo takmer pol milióna divákov

08.04.2020, 13:35
Autor:
hrnhrn
Najsledovanejšími programami utorka boli Televízne noviny, Počasie a mimoriadna relácia s prezidentkou.

V utorok 7. apríla odvysielali komerčné televízie ďalšie vydania svojich spravodajských špeciálov. Televízia Markíza privítala v štúdiu prezidentku Zuzanu Čaputovú, hosťom diskusie televízie Joj bol minister práce Branislav Gröhling.

Jednotka RTVS priniesla o 19:50 mimoriadne vystúpenie premiéra Igora Matoviča, v ktorom občanov informoval o rozšírení opatrení núdzového stavu v čase veľkonočných sviatkov.

Najsledovanejšou z týchto relácií bol spravodajský špeciál Koronavírus: Mimoriadna relácia televízie Markíza. Diskusia Michala Kovačiča s hlavou štátu dosiahla v cieľovej skupine 12-54 ročných divákov sledovanosť 8,8 percenta s trhovým podielom 22 percent a stala sa tretím najsledovanejším programom dňa, prvé dve priečky obsadili hlavné spravodajské relácie Markízy.

Diskusia televízie Joj Noviny Špeciál - nová vláda si v tejto cieľovej skupine pripísala trhový podiel 12,4 percenta. Jednotka RTVS odvysielala v rovnakom čase seriál Kolonáda, ktorý zaznamenal podiel na trhu 5,9 percenta.

Diskusiu s prezidentkou sledovalo na Markíze celkovo 480-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Mimoriadne vystúpenie premiéra Matoviča na Jednotke RTVS 359-tisíc divákov. 

Najvyššie priečky v rebríčku sledovanosti obsadili aj v utorok 7. apríla hlavné spravodajské relácie televízie Markíza. Televízne noviny boli najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu, v cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 10,6 percenta a trhový podiel 31,4 percenta. Súhrn najdôležitejších informácií z domova i zo sveta si celkovo pozrelo 605-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Druhé miesto v utorkovom rebríčku sledovanosti patrilo nasledujúcej relácii Počasie, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala sledovanosť 10,4 percenta a trhový podiel 28 percent. Aktuálne informácie o počasí si pozrelo 592-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

01 - Modified: 2020-05-11 13:21:05 - Feat.: 0 - Title: Strategický online denník: Prinášame najnovšie informácie z marketingu a médií v čase pandémie
01 - Modified: 2022-05-13 06:49:24 - Feat.: - Title: Televízny apríl: Prime time ťahali Druhá šanca, Nemocnica a Let‘s Dance 02 - Modified: 2022-05-05 05:56:29 - Feat.: - Title: Druhá šanca sa s divákmi rozlúčila. Finále sledovalo takmer 600-tisíc divákov 03 - Modified: 2022-05-04 06:58:36 - Feat.: - Title: Druhá šanca čoskoro skončí. Pokračovať bude už na jeseň 04 - Modified: 2022-04-12 08:44:15 - Feat.: - Title: Týždenná sledovanosť: Let's Dance láme rekordy, vystrelilo Na telo s Ficom 05 - Modified: 2022-04-06 10:30:51 - Feat.: - Title: Televízny marec: Druhá šanca prekonala aj spravodajstvo. Ako sa darilo jarným novinkám?
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. apríl 2024 10:36