Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.04.2020, 08:20

RTVS uviedla novú publicistickú reláciu Fakty a impulzy. Spustila ju úplne nenápadne

Nová relácia sa venuje aktuálnym témam súvisiacim so šírením koronavírusu.

RTVS uviedla novú publicistickú reláciu Fakty a impulzy. Spustila ju úplne nenápadne
Zdroj: Facebook Správy RTVS

Jednotka RTVS uviedla v utorok večer o 20:30 premiéru novej publicistickej relácie Fakty a impulzy. Takmer trištvrte hodinová relácia vo vysielaní nahradila seriál Kolonáda, ktorý dostal priestor po jej skončení.

Novú publicistickú reláciu zaradila RTVS do programu na poslednú chvíľu bez promovania alebo televíznych upútaviek pred jej uvedením. Zmienka o nej sa objavila až o 19:35 (teda necelú hodinu pred premiérou) na facebooku Správy RTVS, kde boli zároveň diváci vyzvaní, aby napísali do komentára hosťom otázky. Pod statusom pribudlo 23 otázok.

Moderátorkou novej relácie je Simona Simanová, hosťami prvého vydania boli postupne minister zdravotníctva Marek Krajčí (OľaNO), sociologička Oľga Gyárfášová a psychológ Martin Miller. Témou bol dopad koronakrízy na duševné zdravie obyvateľov Slovenska.

RTVS avizuje v programe Fakty a impulzy aj budúci týždeň, rovnako v utorok o 20:30. Vo vysielaní si tak bude novinka konkurovať s diskusným špeciálom Markízy Koronavírus: Mimoriadna relácia, ktorú komerčná televízia vysiela už mesiac pravidelne v utorky a štvrtky v hlavnom vysielacom čase a dosahuje s ňou, napriek postupnému poklesu, stále nadštardarnú sledovanosť. V utorky a štvrtky vysielala v hlavnom vysielacom čase politické diskusie aj televízia Joj pod názvom Noviny špeciál, postupne ich však presunula do neskoršieho vysielacieho času.

Prvé vydanie publicistickej novinky Fakty a impulzy si pozrelo 138-tisíc divákov starších ako 12 rokov a Jednotka mala v čase vysielania podiel na trhu 5,7 percenta. Na porovnanie, hlavné večerné Správy RTVS sledovalo 471-tisíc divákov a Jednotka mala 20,4 percentný podiel na trhu.

O vyjadrenie k novej relácii sme požiadali RTVS, správu budeme aktualizovať.

Relácia je dostupná v archíve RTVS, vysielaná bola tiež na Facebooku Správy RTVS.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.