Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.04.2020, 15:35

SuperStar pred finále rastie. Pripísala si nový rekord a je najsledovanejším zábavným programom roka

Skupina Markíza v nedeľu zaznamenala aj svoj najvyšší tohtoročný trhový podiel v prime-time.

SuperStar pred finále rastie. Pripísala si nový rekord a je najsledovanejším zábavným programom roka
Zdroj: TV Markíza

SuperStar pre svojím finále prekonáva jeden rekord za druhým. Jedenásta epizóda odvysielaná v nedeľu 26. apríla sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala doposiaľ najsledovanejším zábavným programom tohto roka v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Tretia časť SuperVýberu z priestorov divadla v Karlových Varoch bola najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu. V strategickej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahla rekordnú sledovanosť 15 percent a rovnako aj trhový podiel 36,1 percenta. Čo sa týka konkurenčnej programovej ponuky, premiérový film Kincsem: Stávka na pomstu zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16,4 percenta a snímka Smrtiace tajomstvá na Jednotke RTVS podiel na trhu 3,7 percenta.

Medzitýždenne si SuperStar z hľadiska ratingu polepšila o 0,7 percentuálneho bodu a trhový podiel jej narástol o 3,4 bodu. Pri obrazovkách Markízy bolo rekordných 655-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v porovnaní s minulotýždňovou epizódou ide o nárast o 21-tisíc divákov.

V oboch hlavných cieľových skupinách išlo o doposiaľ vôbec najsledovanejšiu epizódu za posledné tri ročníky, teda od roku 2015. Skupina Markíza zároveň v nedeľu zaznamenala svoj najvyšší tohtoročný trhový podiel v prime-time 19:00-23:00, ktorý dosiahol hodnotu až 37,8 percenta.

​V nedeľných politických diskusiách si vedenie podelili Na telo a O 5 minút 12. Na telo televízie Markíza si pripísalo prvenstvo v obchodnej cieľovej skupine 12-54. Včerajšie vydanie s premiérom Igorom Matovičom dosiahlo sledovanosť 6,6 percenta a trhový podiel 25,5 percenta.

V širšej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov si Na telo pozrelo 426-tisíc divákov. O 5 minút 12 na Jednotke RTVS si však pripísalo o 35-tisíc divákov viac, diskusiu  Borisa Kollára s Petrom Žigom sledovalo 461-tisíc divákov.

Zdroj: TV Markíza

​V sobotu 25. apríla zabodoval film Stratený v džungli, ktorý sa stal v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenal sledovanosť 10,3 percenta a trhový podiel 26,5 percenta. Pri obrazovkách Markízy bolo 470-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Celkovo najsledovanejšími reláciami boli v sobotu aj nedeľu hlavné spravodajské relácie Markízy - Počasie a Televízne noviny.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.