Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.05.2020, 15:15

O titul SuperStar bojuje 18 súťažiacich. Do finále ich postúpi len desať

Pozrite si vo videu, ako bude vyzerať posledný vyraďovací SuperVýber.

Česko Slovenská SuperStar sa blíži do finále. Šiesta séria speváckej šou je najsledovanejšou za posledné tri ročníky, teda od roku 2015. Pred svojím finále prekonáva jeden rekord za druhým, pričom posledné štyri epizódy sa držali nad hranicou 600-tisíc divákov. Rekordom bolo 655-tisíc divákov na konci apríla.

Koronakríza zasiahla SuperStar uprostred sľubne rozbehnutej sezóny. Televízie Markíza a Nova, ktoré šou spoločne pripravujú, ju chcú napriek karanténnym opatreniam ukončiť ešte do leta.

Už túto nedeľu, 17. mája, odvysiela Markíza posledné vyraďovacie kolo, ktoré už má nakrútené. „Posledné kolo SuperVýberu sa bude odohrávať v pražskom hudobnom klube Epic. V ňom už každého z osemnástich súťažiacich od postupu do priamych prenosov delí len jedna jediná pesnička. Súťažiaci si v tomto kole po prvýkrát zaspievajú so skvelou a skúsenou kapelou, ktorá už je neoddeliteľnou súčasťou všetkých priamych prenosov Česko Slovenskej SuperStar,“ hovorí Lenka Horáková, PR manažérka televízie Markíza.

Pôjde o posledné kolo, v ktorom o osude súťažiacich rozhoduje iba porota, od ďalšieho týždňa to už bude iba na divákoch. „Porota musí na konci večera vybrať celkom desať finalistov. Niektorí súťažiaci sa svoj verdikt dozvedia hneď po odspievaní, iní budú musieť počkať až kým všetci odspievajú,“ dodáva.

Zdroj: TV Markíza
Zdroj: TV Markíza
Zdroj: TV Markíza

​​Od nedele 24. mája budú nasledovať dve finálové kolá vysielané naživo. Diváci by sa tak mali podľa predbežných plánov televízie dozvedieť víťaza tohtoročnej SuperStar v nedeľu 31. mája.

Markíza zatiaľ presné podrobnosti nekomunikuje. “Čo sa týka finálových kôl tohto ročníka SuperStar, televízia finalizuje plán, ako nakrútiť finálové kolá. Podrobnosti v tejto chvíli zverejňovať nebudeme, keďže situácia okolo štátnych opatrení sa v Česku a na Slovensku rýchlo mení a čo platí dnes, zajtra už nemusí, preto ani zverejňovanie našich plánov, ktoré sú v nejakom štádiu, nemusí byť vôbec relevantné zajtra či o týždeň. Dôležité v tejto chvíli pre divákov je, že robíme všetko pre to, aby bol víťaz prebiehajúceho ročníka Superstar známy v plánovanom čase, teda pred letom.” uzatvára Horáková.

Zdroj: TV Markíza

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.