Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
01.06.2020, 13:05

Vesmírny let Crew Dragon sa stal tohtoročným najsledovanejším programom Dvojky

Štart vesmírnej misie Demo-2 s ľudskou posádkou bol pri druhom pokuse úspešný.

Vesmírny let Crew Dragon sa stal tohtoročným najsledovanejším programom Dvojky
Zdroj: SpaceX

RTVS sprostredkovala v sobotu 30. mája v talkshow Experiment špeciál priamy prenos pilotovaného letu z americkej Floridy.

Už prvý pokus v stredu 27. mája si pozrelo 98-tisíc divákov a na Dvojke patril k najsledovanejším programom dňa. Let sa nakoniec pre nepriaznivé počasie neuskutočnil a preložil sa na sobotu.

Diváci aj pri druhom pokuse zažívali napätie do poslednej chvíle, keďže hrozilo, že sa štart pre počasie opäť presunie. RTVS bola pripravená aj na tretí pokus.

Štart vesmírnej misie Demo-2 s ľudskou posádkou v sobotu prilákal k obrazovkám RTVS 199-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čím sa relácia stala najsledovanejším tohtoročným programom Dvojky mimo športových prenosov. V najsledovanejšej minúte relácie bolo pri obrazovkách 306-tisíc divákov.

Diváci okrem samotného let modulu Crew Dragon a spoznali aj astronautov na palube - Boba Behnkena a Douga Hurleyho. Reláciu moderoval Gregor Mareš, ktorý sa podľa vlastných slov nesmierne tešil aj na stredajší štart: „Je to výnimočný pocit môcť byť pri niečom tak špecifickom ako je priamy prenos štartu vesmírnej lode s ľudskou posádkou. Živé vysielanie je pre mňa ako moderátora ešte zaujímavejšie, pretože vtedy som skoncentrovaný na 120 percent.“

Na Facebooku RTVS a Dvojka má stream sobotného vysielania doposiaľ vyše 61-tisíc pozretí. Stredajší priamy prenos na Facebooku má podnes viac ako 21-tisíc pozretí.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.