Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.06.2020, 18:01

Evita po tretíkrát najpredávanejším ženským mesačníkom

Číslo bolo venované téme EKO.

Evita po tretíkrát najpredávanejším ženským mesačníkom
Zdroj: archív

Lifestylový magazín Evita z portfólia vydavateľstva Mafra Slovakia, sa stal po úspechu z februára a marca 2020 opäť najpredávanejším ženským magazínom. V  apríli Evita predala 19 108 výtlačkov. Vyplýva to z najnovších údajov nákladov a predajov tlače ABC SR. Tretíkrát po sebe sa tak stala v tomto roku najpredávanejším ženským lifestylovým mesačníkom. 

Aprílové vydanie sa nieslo v téme EKO a vyšlo aj na špeciálnom recyklovanom papieri. Evita tak opäť výrazne prevýšila svoju priamu konkurenciu o 24, respektíve 31percent. Zatiaľ čo konkurenčná EVA predala v tom istom mesiaci 14 546 kusov, EMMA 13 680 kusov. Oba tituly sú z mediálneho domu News and Media Holding.

„Skvelé čísla sa nás tešia o to viac, že máme za sebou ťažké obdobie a naše čitateľky to napriek tomu nevzdali a kúpili si Evitu,“ povedala šéfredaktorka Evita Twardzik.

Evita potvrdila svoju pozíciu aj v online. V posledných mesiacoch sa darí aj portálu www.svetevity.sk. V máji tohto roku dosiahol web výsledok 707 970 RU, čo je medziročný nárast o 335 percent a 2 617 358 PV, čo je medziročný nárast o 441 percent.

V najbližšom období prinesieme porovnanie ako sa darilo ostatným printovým titulom.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.