Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
18.06.2020, 15:55

Najpočúvanejšou rozhlasovou stanicou je Rádio Expres

Vyplýva to z výsledkov prieskumu počúvanosti Radioprojekt.

Najpočúvanejšou rozhlasovou stanicou je Rádio Expres
Zdroj: pexels.com

Rádio Expres bolo v mesiacoch marec až máj s dosiahnutým výsledkom 34,4 percenta (1.535.000 poslucháčov) najpočúvanejším rádiom na slovenskom trhu. Vyplýva to z výsledkov prieskumu počúvanosti Radioprojekt v parametri rozhlasové stanice - počúval/a posledný týždeň. V rebríčku počúvanosti rádií nenastala voči predchádzajúcemu obdobiu žiadna zmena.

Na druhom mieste je Rádio Slovensko s 25,4 percenta (1.134.000 poslucháčov), tretie miesto obsadilo Fun rádio s 24 percentami (1.073.000). Nasleduje Rádio Europa 2 s počúvanosťou 17,1 percenta (766.000), Rádio Vlna dosiahlo 17 percent (760.000), Rádio Jemné 15,1 percenta (675.000) a Rádio Regina 11,6 percenta (520.000).

Zdroj: MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2020

​Rozhlasová sieť Radio Services dosiahla v parametri počúvali posledný týždeň počúvanosť 44,2 percenta (1.975.000). Slovenský rozhlas so svojimi šiestimi okruhmi dosiahol počúvanosť 38,5 percenta (1.718.000) a RegioMedia 13 percent (579.000).

V parametri podiel na trhu (share) je na prvej pozícii rovnako Rádio Expres s podielom 21,5 percenta, nasleduje Rádio Slovensko s 19,3 percenta a Fun rádio s 12,2 percenta. Ďalej Rádio Europa 2 s 8,1 percenta, Rádio Vlna so 7,8 percenta, Rádio Jemné so 7,2 percenta a Rádio Regina s 5,7 percenta. Ostatné rozhlasové stanice držia podiel 18,3 percenta z trhu.

Zdroj: MEDIAN SK, RADIOPROJEKT, III.-V./2020

​Celková počúvanosť rádií v parametri počúval posledný týždeň predstavovala 90,2 percenta, čo je 4.030.000 poslucháčov vo veku 14 až 79 rokov. Každý deň počúvalo rádio viac ako 2,7 milióna ľudí (60,8 percenta populácie). Každý občan Slovenska počúval denne rádio v priemere takmer dve hodiny a 20 minút. Každý poslucháč počúval rádio priemerne viac ako tri hodiny a 50 minút.

Spoločnosť Median SK realizuje kontinuálny prieskum Radioprojekt od apríla 2009. Zverejnené výsledky zbierali v termíne od 2. marca do 24. mája. Prieskum sa realizoval na vzorke 3152 respondentov, občanov Slovenskej republiky vo veku 14 až 79 rokov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.