Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
26.06.2020, 00:00

Generálny riaditeľ televízie JOJ o Kramárovej kauze: Harašment je proti našim hodnotám

  • Kauza Maroša Kramára, ktorý pošteklil maskérke zadnú partiu tela, rozbúrila mediálne vody na Slovensku, ale aj v Čechách.
  • Generálny riaditeľ televízie JOJ Marcel Grega pre HN hovorí, že situácia v Inkognite bola jednorazovým nepochopeným incidentom, ktorý sa na obrazovky nesmie dostať.
  • Odmieta, aby sa o tejto televízii hovorilo v súvislosti so sexuálnym harašmentom.
Generálny riaditeľ televízie JOJ o Kramárovej kauze: Harašment je proti našim hodnotám
Zdroj: TV Joj / Marcel Grega

Ako vnímate situáciu teraz, po istom čase?
Je pravda, že sa situácia postupne vyvíjala. Keď som prvýkrát videl zostrih, bol som šokovaný z toho, že sa to stalo a že sme to odvysielali. Neskôr som preskúmal kontext celej situácie a musel som konštatovať, že to síce bolo nevhodné, ale nie natoľko, aby sme museli pristúpiť k sankciám. Medzitým sa začal mediálny lynč, okrem klasických médií sa tomu začali venovať influenceri, ľudia na sociálnych sieťach a podobne.

Čo ste urobili okamžite?
Začali sme to hneď riešiť, pretože my v televízii máme nulovú toleranciu voči diskriminácii a obťažovaniu. So zamestnancami máme už dávnejšie odkomunikované, že ak majú pocit, že sa stretli so sexuálnym obťažovaním, majú to nahlásiť nadriadenému, prípadne majú prísť za mnou.

Mali ste situácie, že niekto za vami aj prišiel?
Áno, boli také prípady a ja som ich okamžite riešil. Vždy robíme proti takémuto správaniu okamžité kroky. Aj preto absolútne odmietam vyhlásenia, že akýkoľvek harašment je u nás tolerovaný alebo krytý.

Vy ste sa tejto téme venovali z pozície generálneho riaditeľa už dávnejšie?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 87% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.