Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieAko vnímate situáciu teraz, po istom čase?
Je pravda, že sa situácia postupne vyvíjala. Keď som prvýkrát videl zostrih, bol som šokovaný z toho, že sa to stalo a že sme to odvysielali. Neskôr som preskúmal kontext celej situácie a musel som konštatovať, že to síce bolo nevhodné, ale nie natoľko, aby sme museli pristúpiť k sankciám. Medzitým sa začal mediálny lynč, okrem klasických médií sa tomu začali venovať influenceri, ľudia na sociálnych sieťach a podobne.
Čo ste urobili okamžite?
Začali sme to hneď riešiť, pretože my v televízii máme nulovú toleranciu voči diskriminácii a obťažovaniu. So zamestnancami máme už dávnejšie odkomunikované, že ak majú pocit, že sa stretli so sexuálnym obťažovaním, majú to nahlásiť nadriadenému, prípadne majú prísť za mnou.
Mali ste situácie, že niekto za vami aj prišiel?
Áno, boli také prípady a ja som ich okamžite riešil. Vždy robíme proti takémuto správaniu okamžité kroky. Aj preto absolútne odmietam vyhlásenia, že akýkoľvek harašment je u nás tolerovaný alebo krytý.
Vy ste sa tejto téme venovali z pozície generálneho riaditeľa už dávnejšie?
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 87% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.