Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
13.07.2020, 14:00

Televízia JOJ má za sebou ďalší úspešný týždeň

Uplynulý týždeň sa na JOJke darilo spravodajstvu, Inkognitu, a tiež seriálu 9-1-1.

Televízia JOJ má za sebou ďalší úspešný týždeň
Zdroj: TV Joj / Inkognito

Televízia Joj má za sebou druhý úspešný prázdninový týždeň. V 28. týždni si pripísala v hlavnom vysielacom čase prvenstvo s podielom 19,3 percenta v univerzálnej cieľovej skupine divákov starších ako 12 rokov.

V tejto cieľovej skupine dosiahla cez víkend aj celodenné prvenstvo. V sobotu 11. júla zaznamenala trhový podiel 13,5 percenta a v nedeľu 14,6 percenta.

V sobotu boli najsledovanejšie hlavné spravodajské relácie. Viedli Krimi s 381-tisíc divákmi, nasledované Novinami TV Joj a Športom.

Nedeľné Noviny TV Joj boli najsledovanejším programom týždňa, dosiahli trhový podiel 29,6 percenta v cieľovej skupine 12+.

Najsledovanejším nespravodajským programom týždňa bolo pondelkové Inkognito s trhovým podielom 19,3 percenta v tejto cieľovej skupine.

Naďalej sa darí seriálu 9-1-1. V utorok si pripísal trhový podiel 17,8 percenta a vo štvrtok 15,8 percenta v cieľovej skupine 12+.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.