Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieAmerická spoločnosť Twitter v druhom štvrťroku výrazne a nad očakávania zvýšila počet používateľov. Tržby jej napriek tomu vinou slabých príjmov z reklamy klesli medziročne o 19 percent na 683 miliónov dolárov. Prevádzkovateľ rovnomennej komunikačnej platformy to uviedol v tlačovej správe.
Tržby z reklamy, ktoré predstavujú zďaleka najväčšiu diel príjmov firmy, sa znížili o 23 percent na 562 miliónov dolárov.
Čistá strata predstavovala 1,2 miliardy dolárov, zatiaľ čo prevádzková strata predstavovala 124 miliónov dolárov. Vlani bola táto hodnota ešte v zisku, ktorý predstavoval 76 miliónov dolárov.
Spoločnosť síce ťažila zo zvýšenej potreby internetovej komunikácie v období pandémie, tá jej ale zase ubrala príjmy z reklamy, pretože firmy kvôli neistým ekonomickým vyhliadkam šetria.
Počet denných používateľov siete, ktorým sa zobrazuje reklama, sa zvýšil o 34 percent na 186 miliónov, čo je najprudší ročný nárast v histórii firmy. Analytici odhadovali, že používateľov bude o desať miliónov menej.
Akcie firmy v reakcii na výsledky hospodárenia ešte pred začiatkom obchodovania vykazovali rast zhruba o šesť percent.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.