Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.07.2020, 12:30

Ranné noviny TV Joj oslávili dva roky. Pripísali si historickú sledovanosť

Odľahčený formát spravodajstva si získava divákov.

Ranné noviny TV Joj oslávili dva roky. Pripísali si historickú sledovanosť
Zdroj: TV JOJ

Už viac ako dva roky začínajú diváci televízie Joj svoj deň s Rannými novinami. Spravodajský formát vrátila televízia na obrazovky na jar v roku 2018 a uvádza ho v pracovné dni od 6:15. 

Televízia sa vrátila k niekdajšej značke Ranné noviny, ktoré vysielala v rokoch 2005 až 2006. Namiesto klasického spravodajstva si však zvolila odľahčenejšiu formu správ. V uvoľnenom formáte prepája rýchle správy zo Slovenska i zahraničia, počasie a šoubiznisové informácie o celebritách prostredníctvom štvorice tvárí v štúdiu.

"Spravodajsko-publicistický štýl ranného vysielania si naši diváci obľúbili. V príjemnej a pokojnej atmosfére prinášame divákom všetky informácie, ktoré pomôžu všetkým správne naštartovať ich deň. Vždy dobre naladení moderátori divákov prevedú nielen správami, ale aj témami, ktoré v spoločnosti rezonujú," uviedla hovorkyňa televízie Joj Lucia Kulihová.

Súčasťou Ranných Novín je aj Spektrum Jána Mečiara, ktoré po rokoch hovoreného slova dostalo aj svoju televíznu podobu. Športoví moderátori si nedávno pridali aj športové výzvy, ktoré skúšajú buď priamo v štúdiu, alebo na miestach, ktoré im okolnosti povolia. Rubrika Historický kalendár zase prináša každé ráno zaujímavé veci z minulosti.

Zdroj: TV JOJ

​V prvej polovici roka 2020 sa Ranným novinám darilo, keď najmä počas prvého kvartálu kontinuálne naberali divákov a počas druhého kvartálu zvyšovali svoj podiel na trhu. V mimoriadnej situácie počas pandémie koronavírusu okrem pravidelných rubrík oslovili prostredníctvom videohovorov desiatky hostí, ktorí sa tak stali súčasťou živého vysielania.

Svoje druhé narodeniny (ktoré mali presne 12. 3. 2020), oslávili Ranné noviny o pár dní neskôr. "V utorok 17. marca si pripísali svoju historicky rekordnú sledovanosť 1,6 percenta a podiel na trhu 16,3 percent v rámci univerzálneho publika divákov starších ako 12 rokov. V užšej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov si rekord pripísali 24. apríla s 1,1 percentnou sledovanosťou a 18,5 percentným podielom na trhu," upresnila Kulihová.

Ďalší historický míľnik si pripísali 12. júna, keď sa Ranným novinám podarilo prvýkrát prekonať konkurenčné Teleráno televízie Markíza. Ranné noviny si v tento den pripísali sledovanosť 0,9 percenta a podiel 18,2 percenta v rámci mladšieho publika.

Informácie z Ranných novín nájdu diváci aj na spravodajskom webe televízie Joj www.noviny.sk, v archíve na www.joj.sk a na facebooku Ranné noviny TV JOJ.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.