Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
03.09.2020, 13:05

Premiéru mali ďalšie jesenné novinky televízií. Extrémne premeny porazili Prázdniny

Reality šou o chudnutí sa stala najsledovanejším večerným programom, celodenne viedli Oteckovia.

Premiéru mali ďalšie jesenné novinky televízií. Extrémne premeny porazili Prázdniny
Zdroj: TV Markíza

Svetoznáma šou, ktorá ponúka extrémne obéznym Slovákom druhú šancu na život, si opäť získala divákov. Úvodná premiérová epizóda novej série reality šou Extrémne premeny Slovensko sa v stredu 2. septembra stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším programom v rámci večernej ponuky slovenských staníc po 20:30.

Extrémne premeny dosiahli na Markíze sledovanosť 6,9 percenta a trhový podiel 21,2 percenta v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov. Premiérová epizóda štvrtej série seriálu Prázdniny zaznamenala na obrazovkách Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 18,9 percenta. Emotívny príbeh Denisy Masarykovej, ktorá pod vedením trénera Maroša Molnára schudla až 58 kíl, pritiahol k obrazovkám 338-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Najsledovanejším nespravodajským programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal podvečerný seriálový hit televízie Markíza Oteckovia. Ďalšie príbehy štvorice najpopulárnejších slovenských oteckov si nenechalo ujsť 355-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V cieľovej skupine 12-54 to znamenalo sledovanosť 7,1 percenta a trhový podiel 32,1 percenta. Konkurenčná šou Moja mama varí lepšie ako tvoja na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaostala s trhovým podielom 7,7 percenta. 

Záujem divákov si na Markíze drží aj nová Farma, ktorá v cieľovej skupine 12-54 zaznamenala sledovanosť 4,7 percenta a trhový podiel 24 percent, pričom v čase vysielania bola taktiež jednotkou na trhu. Český seriál Slnečná dosiahol na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 6,1 percenta.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách opäť stala relácia Počasie televízie Markíza. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla sledovanosť 8,5 percenta a trhový podiel 27,8 percenta, pozrelo si ju 529-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Druhá priečka v stredajšom rebríčku sledovanosti patrila v cieľovej skupine 12-54 hlavnej spravodajskej relácii Markízy Televízne noviny, ktorá si pripísala rating 7,9 percenta a trhový podiel 28 percent.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.