Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.09.2020, 12:15

Prvý nedeľný súboj vyhrala Zlatá maska. Diváci boli na novinku zvedaví

Televízia Joj odštartovala svoju novú jesennú šou, diváci ju uprednostnili pred konkurenčným 2 na 1.

Prvý nedeľný súboj vyhrala Zlatá maska. Diváci boli na novinku zvedaví
Zdroj: TV JOJ

Televízia Joj uviedla v nedeľu 6. septembra novú výpravnú šou Zlatá maska, ktorú pripravila spoločne s televíziou Prima. Odštartovať mala už na jar, pre koronavírus jej nasadenie posunuli obe televízie na jeseň. V úvodnej časti sa predstavila prvá šestica zamaskovaných celebrít a prvým vypadávajúcim bol šéfkuchár Zdeněk Pohlreich.

Zdroj: TV JOJ

​Diváci boli na novinku zvedaví, Šou si pozrelo 508-tisíc divákov nad 12 rokov, čo je najviac spomedzi všetkých večerných programov televízií v tomto týždni. Galavečer OTO sledovalo 418-tisíc divákov a tretím najsledovanejším programom bola premiéra Sestričiek so 404-tisíc divákmi.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov si Zlatá maska pripísala 8,6 percentnú sledovanosť a podiel na trhu 24,2 percenta, čím sa dorovnala štvrtkovej Hornej Dolnej, ktorá si pri rovnakom ratingu pripísala vyšší trhový podiel 26,2 percenta. Osem percentnú sledovanosť v tomto týždni ešte prekročili Sestričky, ktoré si pripísali 8,2 percenta a podiel na trhu 20,3 percenta.

Televízia Markíza konkurovala Zlatej maske novými časťami šou 2 na 1 autorskej a moderátorskej dvojice Adely Vinczeovej a Dana Dangla, ich prvým hosťom bol herec Lukáš Latinák. Markíze sa úvod šou nevydaril, vo veľmi silnej konkurencii odštartovala najslabšie z jej jesenných noviniek. Podľa portálu mediaboom si ju pozrelo len 305-tisíc divákov nad 12 rokov, čo v cieľovej skupine 12-54 znamenalo sledovanosť slušných 6,6 percenta podiel na trhu 19,1 percenta.

Zdroj: TV Markíza

​Minulý rok šou patrili šou stredajšie večery a patrila k najúspešnejším projektom roka. Priemerne si celá prvá séria aj s pilotnou časťou s hosťkou Dominikou Cibulkovou pripísala sledovanosť 9,6 percenta a podiel 28,6 percenta.

2 na 1, kde si dvaja moderátori „podajú“ vždy jedného hosťa, sa mala na obrazovky Markízy vrátiť s novými epizódami v polovici marca, pre koronakrízu televízia jej štart posunula na jeseň, rovnako ako televízia Joj v prípade Zlatej masky.

Hosťami Adely Vinczeovej a Dana Dangla budú v novej sezóne napríklad moderátorka Zlatica Švajdová Puškárová, herečka Zuzana Kubovčíková Šebová či hokejista Marián Gáborík.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.