Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.09.2020, 14:25

Sestričkám pribudli diváci, opäť ovládli utorkový večer

Sestričky zaznamenali doposiaľ najlepšie výsledky sledovanosti v rámci aktuálnej 3. série.

Sestričkám pribudli diváci, opäť ovládli utorkový večer
Zdroj: TV Markíza

Sestričky zaznamenali doposiaľ najlepšie výsledky sledovanosti v rámci aktuálnej 3. série. Seriál z nemocničného prostredia sa stal v utorok 15. septembra v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahla tretia premiérová epizóda Sestričiek v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ najvyššiu sledovanosť 8,3 percenta a rovnako aj trhový podiel 23,2 percenta. Konkurenčná programová ponuka si pripísala výrazne nižšie trhové podiely. Film Kniha džungle zaznamenal na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 16,3 percenta a seriál Viera na Jednotke RTVS trhový podiel 9,1 percenta.

Dramatickú epizódu, v ktorej išlo sestričke Eme o život, si nenechalo ujsť celkovo 445-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo predstavuje medzitýždenný nárast o 69-tisíc divákov. Pri obrazovkách bolo najviac mladých diváčok vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel 33,1 percenta.

Tohtoročná jesenná televízna sezóna sa však rozbieha pomalšie a nové formáty zatiaľ neprinášajú televíziám čísla sledovanosti, aké mali vo svojich predchádzajúcich sezónach. Hoci Sestričky naďalej patria k najsledovanejším seriálom na televíznych obrazovkách, v tretej sérii zatiaľ nedosahujú výkony z predchádzajúcich dvoch sérií, ktoré patrili k najúspešnejším seriálom jesennej televíznej sezóny.

Minulý rok si druhá séria pripísala priemernú sledovanosť 9,6 percenta a trhový podiel 26,5 percenta v cieľovej skupine 12-54 ročných divákov. Od polovice októbra sa už seriál držal nad ratingovou desiatkou a pri obrazovkách bolo viac ako pol milióna divákov nad 12 rokov. Prvá séria mala rok predtým priemernú sledovanosť 9,2 percenta a trhový podiel 25,7 percenta. Aktuálne sa tretia séria so svojimi tromi odvysielanými epizódami pohybuje v priemere pod 8 percentnou sledovanosťou a trhovým podielom 21,5 percenta. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.