Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.09.2020, 12:30

Príhovor prezidentky sledovalo 623-tisíc divákov, špeciál s premiérom 566-tisíc

V pondelok 28. septembra sa v televízii k aktuálnej situácii vyjadrili prezidentka Čaputová aj premiér Matovič.

Príhovor prezidentky sledovalo 623-tisíc divákov, špeciál s premiérom 566-tisíc
Zdroj: TASR/Martin Baumann

Epidemiologická situácia na Slovensku sa zhoršuje. V pondelok 28. septembra preto požiadala o vystúpenie v televízii prezidentka Zuzana Čaputová, k aktuálnej situácii sa vyjadril aj premiér Igor Matovič v Televíznych novinách na Markíza a tiež v mimoriadnej diskusii Noviny špeciál, ktorú odvysielala televízia Joj namiesto tradičného Inkognita, ktoré dostalo priestor po jej skončení.

Príhovor hlavy štátu odvysielala verejnoprávna televízia po skončení večerných Správ RTVS na Jednotke a v Rádiu Slovensko, taktiež ho prinesol aj web RTVS a Facebook Správy RTVS.

Na Jednotke si prezidentkino vystúpenie o 19:45 pozrelo 623-tisíc divákov nad 12 rokov. Jednotka mala v čase vysielania podiel na trhu 28,1 percenta v tejto cieľovej skupine.

Noviny špeciál televízie Joj s premiérom Matovičom si o 20:35 pozrelo 566-tisíc divákov nad 12 rokov, čo pre televíziu znamenalo podiel na trhu 25,4 percenta v tejto cieľovej skupine.

​Mimoriadne spravodajské relácie začali komerčné televízie operatívne zaraďovať do programu na jar a stretli s mimoriadnym diváckym záujmom. Televízia Joj odvysielala prvý zo svojich špeciálov v nedeľu 15. marca o 20:30, pozrelo si ho až 713-tisíc divákov. So zlepšovaním epidemiologickej situácie záujem divákov opadal a ich sledovanosť klesala. Posledný špeciál odvysielala na začiatku prázdnin.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.