Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.09.2020, 15:35

Televízne noviny s premiérom Matovičom sú najsledovanejším programom mesiaca

Pri obrazovkách Markízy bolo rekordných 711-tisíc divákov.

Televízne noviny s premiérom Matovičom sú najsledovanejším programom mesiaca
Zdroj: TV Markíza

Komerčné televízie v pondelok 28. septembra operatívne zareagovali na aktuálne dianie. Televízia Joj uviedla v hlavnom vysielacom čase mimoriadnu reláciu Noviny špeciál s premiérom Igorom Matovičom, televízia Markíza pozvala predsedu vlády do vysielania večerných Televíznych novín, kde divákov naživo oboznámil o nových protiepidemiologických opatreniach v súvislosti s druhou vlnou pandémie koronavírusu.

O vystúpenie v televízii požiadala aj prezidentka Zuzana Čaputová. Jej príhovor odvysielala verejnoprávna televízia po skončení večerných správ na Jednotke a v Rádiu Slovensko.

Včerajšie vydanie Televíznych novín televízie Markíza s premiérom Matovičom sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo doposiaľ najsledovanejším programom tohto mesiaca v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahla hlavná spravodajská relácia Markízy rekordný septembrový rating 12,6 percenta a rovnako aj najvyšší trhový podiel 35 percent. Pri obrazovkách bolo rekordných 711-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahli až takmer 1,2 milióna divákov.

Sledovanosť kulminovala práve v čase rozhovoru moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s predsedom vlády Igorom Matovičom, v čase o 19:40 tak sledovalo Markízu až 868-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Na Jednotke RTVS si príhovor prezidentky Zuzany Čaputovej pozrelo 623-tisíc divákov, Noviny špeciál televízie Joj s premiérom Matovičom si pozrelo 566-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

​Medzi nespravodajskými programami patrilo prvenstvo komediálnemu seriálu Pán Profesor, ktorý vysiela televízia Markíza. Piata premiérová epizóda s názvom Boháč dosiahla v cieľovej skupine 12-54 doposiaľ druhý najvyšší rating 9,2 percenta a rovnako aj trhový podiel 25,7 percenta. Seriál s Tomášom Maštalírom a Gabrielou Marcinkovou v hlavných úlohách si pozrelo 410-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo predstavuje medzitýždenný nárast sledovanosti o 53-tisíc divákov.

Jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12-54 pripísala rating 5,5 percenta a trhový podiel 21,9 percenta. Podvečernému vysielaniu tradične kraľovali Oteckovia, ktorí v cieľovej skupine 12-54 zaznamenali v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ najvyšší rating 7,4 percenta a trhový podiel 26,7 percenta. Sledovalo ich 374-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ druhý najlepší septembrový výkon.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.