Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieJej meno je dlhoročne spájané s mediálnym domom News and Media Holding. Začiatkom septembra sme informovali, že Mirjana Hron Sikimič prijala ponuku viesť jedinú spravodajskú televíziu TA3 z pozície generálnej riaditeľky. Pýtali sme sa na jej plány.
Podľa medializovaných informácií ste mali byť najskôr obchodnou riaditeľkou v TA3, čo rozhodlo o zmene pozície?
Slovenský mediálny trh nie je až taký veľký, najmä tu v Bratislave, aby veci v štádiu riešenia nevychádzali na povrch prv, ako sa poriadne dohodnú. A to bol v podstate aj tento prípad, na ktorý sedí skutočne doslovne, že keď nie je dohodnuté všetko, nie je dohodnuté nič. V čase, keď začali vychádzať články v médiách, som ešte riešila len ponuku a vôbec nebol vykreovaný celý manažment. No musím priznať, že práve spomínaná medializácia všetky procesy urýchlila. V médiách som 20 rokov a viem, že isto som nebola jediná oslovená podieľať sa na zmene televízie TA3, vždy je v hre viacero mien a je to prirodzené. Dnes zastávam pozíciu generálnej riaditeľky a môžem vám s istotou povedať, že tento výsledok bol súlad viacerých kompetentných a zúčastnených ľudí, ktorí na zrode nového manažmentu participovali a mali k tomu čo povedať. A to ma veľmi teší. Iné špekulácie nemám dôvod riešiť.
Čo rozhodlo o zmene v prospech TA3? Dlhodobo ste spájaná s mediálnym domom
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 78% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.