Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.10.2020, 14:55

Oteckovia si pripísali rekord sezóny, Horná Dolná víťazom štvrtkového večera

Markíza zažíva v aktuálnej sezóne najsilnejší týždeň.

Oteckovia si pripísali rekord sezóny, Horná Dolná víťazom štvrtkového večera
Zdroj: TV Markíza

Televízia Markíza sa v úvode októbra mimoriadne darí a v aktuálnej jesennej sezóne zažíva najsilnejší týždeň. Sezónny rekord si už pripísali Sestričky, Extrémne premeny či Farma, sledovanosť výrazne stúpa aj Pánovi profesorovi či šou 2 na 1.

V stredu 7. októbra dokonca celá skupina Markíza (so svojimi stanicami Markíza, Doma a Dajto) dosiahla celodenne doposiaľ najvyšší tohtoročný trhový podiel 33 percent v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov.

Vo štvrtok si sezónny rekord pripísali aj podvečerní Oteckovia.

Rodinný seriál Oteckovia dosiahol vo štvrtok 8. októbra na obrazovkách televízie Markíza najlepšie výsledky sledovanosti od začiatku aktuálnej sezóny. V oboch hlavných cieľových skupinách si pripísal dokonca vyššie výkony ako konkurenčný seriál Nový život vysielaný v hlavnom vysielacom čase.

Včerajšiu epizódu Oteckov si pozrelo celkovo 409-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je najviac divákov od ich návratu na obrazovy na začiatku septembra. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov to znamenalo rovnako rekordnú sledovanosť 8,2 percenta a tiež najvyšší trhový podiel 34,3 percenta.

Víťazom štvrtkového večera sa v cieľovej skupine 12-54 aj napriek silnej futbalovej konkurencii stala Horná Dolná. Včerajšia premiérová epizóda s názvom Očista dosiahla sledovanosť 8,2 percenta a trhový podiel 22,3 percenta. Pri obrazovkách Markízy bolo 364-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Jednotka RTVS večer odvysielala ďalší futbalový zápas kvalifikácie ME 2020. Baráž Slovenska s Írskom sledovalo 381-tisíc divákov nad 12 rokov. V obchodnej cieľovej skupine skupine 12-54 zaznamenal nižsiu sledovanosť ako Horná Dolná, rating barážového zápasu sa hýbal na úrovni 7 percent.

Zatiaľ najsledovanejším programom mesiaca sa v cieľovej skupine 12-54 stalo včerajšie Počasie na Markíze s vysokou sledovanosťou 12,3 percenta a trhovým podielom 35,6 percenta. Viac ako 10 percentný rating zaznamenali aj večerné Televízne noviny Markízy. Aktuálne informácie o počasí si pozrelo až 636-tisíc divákov starších ako 12 rokov, súhrn najdôležitejších udalostí dňa 599-tisíc.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.