Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.10.2020, 13:40

Oteckovia najsledovanejším programom dňa. Pripísali si rekord sezóny

Oteckov si pozrelo viac divákov ako hlavné večerné programy.

Oteckovia najsledovanejším programom dňa. Pripísali si rekord sezóny
Zdroj: TV Markíza

Podvečerný rodinný seriál Oteckovia dosiahol v stredu 28. októbra na obrazovkách Markíza najlepšie výsledky od začiatku aktuálnej sezóny.

V oboch hlavných cieľových skupinách sa stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa a prekonal aj všetky večerné programy v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Ďalšie príbehy štvorice najznámejších slovenských oteckov si pozrelo celkovo 489-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo je sezónny rekord seriálu. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov zaznamenali Oteckovia tiež rekordnú sledovanosť 10 percent a trhový podiel 31,2 percenta.

Desiatkový rating sa túto jeseň podarilo dosiahnuť len dvom nespravodajským programom – seriálom Pán profesor a Sestričky. Pán profesor prekonáva 10 percentnú sledovanosť s poslednými tromi epizódami. Pri poslednej, odvysielanej v pondelok 26. októbra, prvýkrát prekonal aj pol miliónovú hranicu divákov.

Sestričky sa rovnako držia posledné tri epizódy na 10 ratingami, pričom počet divákov sa hýbe okolo 550-tisíc. Všetky tri seriály budú pokračovať budúci rok v nových sériách.​

​Rekordy prekonával aj popoludňajší magazín Reflex, ktorý v cieľovej skupine 12-54 dosiahol doposiaľ rekordný tohtoročný rating 8,5 percenta a tiež trhový podiel 31,1 percenta. Reláciu si na Markíze pozrelo až 465-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je zatiaľ najlepší výsledok od začiatku roka.

Z hlavného večerného programu si pripísali prvenstvo Extrémne premeny. Príbeh Ivana, ktorý pod vedením trénera Maroša Molnára schudol 70 kíl, pritiahol k obrazovkám 411-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V cieľovej skupine 12-54 dosiahla reality šou rating 8,6 percenta a trhový podiel 25 percent. Na porovnanie, seriály Prázdniny a Delukse zaznamenali na TV Joj trhové podiely 17,4 a 10,5 percenta, Jednotka RTVS odvysielala film Vraždy v Saint-Omer s podielom na trhu 9,3 percenta.

Najsledovanejšími programami dňa v oboch hlavných cieľových skupinách sa stali večerné spravodajské relácie Markízy Televízne noviny a Počasie. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 685-tisíc divákov a informácie o počasí 674-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.