Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
04.11.2020, 13:35 Aktualizované dňa 04.11.2020 o 15:50

So Sestričkami sa rozlúčilo až 609-tisíc divákov. Vrátia sa opäť o rok

Tretia séria Sestričiek sa v utorok uzavrela na svojom absolútnom maxime. Článok sme aktualizovali o vyjadrenie televízie.

So Sestričkami sa rozlúčilo až 609-tisíc divákov. Vrátia sa opäť o rok
Zdroj: TV Markíza

Televízia Markíza odvysielala v utorok, 3. novembra 2020, záverečnú epizódu 3. sezóny mimoriadne obľúbených Sestričiek, ktoré opäť prekonávali rekordy. V oboch hlavných cieľových skupinách sa stali suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Emotívne finále, ktoré poriadne otriaslo životmi štvorice zdravotných sestier, si nenechalo ujsť rekordných 609-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je absolútne najvyšší počet od štartu seriálu v septembri 2018. Viac divákov v tejto sezóne doposiaľ nemal žiadny nespravodajský program.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov dosiahli Sestričky jesenný ratingový rekord 11,3 percenta a zároveň aj najvyšší trhový podiel 28,6 percenta, pričom v čase vysielania výrazne porazili konkurenčnú programovú ponuku. Seriál Nový život zaznamenal na TV Joj trhové podiely 11,5 a 14 percent, zábavné formáty Tak určite a Boris & Brambor si na Jednotke RTVS pripísali podiely na trhu 7,3 a 7,6 percenta.

"So seriálom Sestričky sme po všetkých stránkach mimoriadne spokojní. Veľmi nás teší jeho neustále rastúci divácky úspech, pričom každá jedna časť suverénne porazila konkurenčný pôvodný serial. Masívny ohlas a takmer výlučne pozitívne reakcie zožali Sestričky aj na sociálnych sieťach, fanúšikovia oceňujú najmä vynikajúce herecké výkony, pútavé dejové línie a špičkovú prácu celého tvorivého tímu," uviedol Lukáš Kočišek, PR manažér televízie Markíza.

Svoj jesenný rekord včera pokorili aj podvečerní Oteckovia, ktorí prvý raz v tejto sérii pokorili polmiliónovú hranicu. Pozrelo si ich 509-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v utorkovom rebríčku sledovanosti predstihli akékoľvek programy konkurencie. V cieľovej skupine 12-54 zaznamenali rekordný rating 10,2 percenta a tretí najvyšší trhový podiel 32,9 percenta v rámci aktuálnej série.

Zdroj: TV Markíza

​Sestričky uviedla Markíza na obrazovky pred tromi rokmi, na jeseň v roku 2018. Siahla po fínskom seriáli Syke odohrávajúcim sa na traumatologickom oddelení pohotovosti, ktorý sa vysielal v rokoch 2014-2017. Seriál bol vo Fínsku najsledovanejším online titulom a v televízii dosahoval 30-percentné trhové podiely. Neskôr ho úspešne adaptovali televízie vo Švédsku, Belgicku, Veľkej Británii či Nemecku.

Slovenská adaptácia v réžii Petra Nikolaeva a Braňa Mišíka si tiež hneď pri štarte našla svoje publikum a dokázala prekonať aj dovtedy neporaziteľných Susedov. Seriál z nemocničného prostredia sa stal najúspešnejšou jesennou novinkou televízií, rovnako ako druhá séria, ktoré Markíza uviedla ďalšiu jeseň.

Po úspešnej tohtoročnej tretej sérii pripravuje televízia aj štvrtú, termín uvedenia na obrazovky zatiaľ nepotvrdila. Pravdepodobne bude opäť pilierom jesennej sezóny. Pôvodný seriál má 40 častí rozdelených do štyroch sérií po 10 častí. Markíza zatiaľ odvysielala 30 častí. Štvrtou sériou sa tak príbehy Sestričiek uzavrú.

​Sestričky na obrazovkách od budúceho týždňa nahradí Utajený šéf. Reality šou, v ktorej vysokopostavení manažéri na päť dní vymenia obleky za montérky a zamaskovaní si vyskúšajú prácu na najnižšej pozícii vo vlastnej firme, mala pred rokom u divákov úspech.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.