Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
06.11.2020, 19:45

Prázdniny definitívne skončili. Na obrazovke Jojky ich nahradia filmy

Rodinný seriál Prázdniny sa svojou štvrtou sériou definitívne uzavrel.

Prázdniny definitívne skončili. Na obrazovke Jojky ich nahradia filmy
Zdroj: TV JOJ

Rodinný seriál Prázdniny sa v stredu 4. novembra na obrazovkách televízie Joj definitívne uzavrel. Seriál mal na obrazovkách televízie JOJ premiéru na začiatku roka 2017 a televízia z neho odvysielala štyri série.

Nenáročnú rodinnú komédiu o otcoch, ktorí sa s deťmi vybrali prázdninovať na chalupu na myjavských kopaniciach, odštartovala televízia Joj v polovici januára 2017.

Tvorcovia Prázdnin - režisér Ivan Predmerský a scenáristi Kristína Cibulková a Stano Guštafík, prinášali v každej sérii viaceré novinky. Dovolenku na chalupe si vyskúšali aj manželky, do deja vstúpili starí rodičia detí a k pôvodnej zostave Jančichovcov, Marcínekovcov a Lehotských pribudli ďalšie deti a nové postavy.

Zdroj: TV JOJ

​Prázdniny si hneď pri štarte získali priazeň divákov, prvá epizóda dosiahla nadpriemernú sledovanosť takmer 14 percent a podiel cez 38 percent v cieľovej skupine 12-54 ročných divákov. Celkovo boli prvé dve série najsledovanejšími nespravodajskými programami v čase svojho vysielania.

Druhej sérii pribudla aj jedna špeciálna zimná epizóda Prázdniny: Vianočné dobrodružstvo, ktorú odvysiela Jojka vo vianočnom období v roku 2018. Pozrelo si ju viac ako pol milióna divákov a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V obchodnej cieľovej skupine si pripísala vysokú sledovanosť 10,3 percenta s trhovým podielom takmer 30 percent.

Zdroj: TV JOJ

​Tretia séria dostala na jar v roku 2019 nový vysielací čas, namiesto tradičnej stredy či piatku jej patrili utorkové večery. Sledovanosť jej už mierne klesla na 8 percent, stále však dosahovala viac ako 20 percentný podiel na trhu. Najviac diváčok mala v cieľovej skupine žien vo veku 35 až 54 rokov.

Štvrtá séria, ktorá odštartovala túto jeseň, bola už poslednou. Joj ju uvádzala v stredu v hlavnom vysielacom čase. Na vysoké výkony výkony z prvých dvoch sérií, ani z tretej, si už nesiahla, jej sledovanosť sa hýbala na úrovni 6 percent v cieľovej skupine 12-54. Záverečná epizóda si pripísala sledovanosť 6,4 percenta pri podiele na trhu 17,4, percenta, informuje portál mediaboom. Pri obrazovkách Jojky bolo 331-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Na obrazovke Jojky nahradia Prázdniny nateraz filmy. Tento týždeň sa uzavreli aj dva seriály televízie Markíza – Pán profesor a Sestričky, ktoré vystriedajú v pondelok Susedia a v utorok Utajený šéf.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.