Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.11.2020, 12:05

Sobota pod taktovkou RTVS. Pumpa opäť s viac ako 400-tisíc divákmi

Sobotný televízny večer ovládla zábava na RTVS. Počas dňa lákal aj šport.

Sobota pod taktovkou RTVS. Pumpa opäť s viac ako 400-tisíc divákmi
Zdroj: RTVS

V sobotu večer prilákali najviac divákov k obrazovkám zábavné relácie RTVS Záhady tela, Pumpa, Neskoro večer a špeciálne vydanie talkšou Boris & Brambor. Verejnoprávna televízia tak bola počas sobotného večera jednotkou v sledovanosti. 

Najviac divákov mali počas sobotného večera Záhady tela. Pozrelo si ich 468-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je pre zábavnú šou sezónny rekord. Zároveň si pripísali medzitýždenný nárast o 60-tisíc divákov. V čase vysielania šou mala Jednotka podiel na trhu 20,6 percenta.

Výrazný nárast divákov mala aj nová epizóda komediálneho seriálu Pumpa. K obrazovkám Jednotky prilákala 428-tisíc divákov a získala tak trhový podiel 20,3 percenta v cieľovej skupine 12+. Voči predchádzajúcemu týždňu si Pumpu pozrelo o 44-tisíc divákov viac. Novinka prekročila druhýkrát 400-tisícovú hranicu divákov, rekord s 438-tisíc si drží epizóda z 26. októbra.

​Talkšou Petra Marcina Neskoro večer má svou stabilnú divácku základňu, sobotná epizóda zaznamenala medzitýždenný nárast o 30-tisíc divákov, keď si ju pozrelo 353-tisíc divákov s trhovým podielom 20,3 percenta v cieľovej skupine 12+.

Sobotný večer na Jednotke uzatvára rozšírená verzia talkšou Borisa Valábika a Marána Gáboríka Boris & Brambor, ktorú si pozrelo v sobotu v noci 147-tisíc divákov a získala trhový podiel 12,8 percenta v cieľovej skupine 12+.

Počas dňa obrazovkám dominoval šport. Prvé kolo Svetového pohára v zjazdovom lyžovaní žien, v ktorom triumfovala Petra Vlhová, počas dopoludnia sledovalo 193-tisíc divákov s trhovým podielom 23,5 percenta v cieľovej skupine 12+. Popoludní si druhé kolo pozrelo až 274-percenta divákov a trhový podiel dosiahol 26,9 percenta v cieľovej skupine 12+, čo bol v tejto cieľovej skupine rekord sobotného dňa v rámci slovenských televíznych staníc.

Celkovo najsledovanejšími programami dňa boli hlavné spravodajské relácie Markízy. Televízne noviny si pozrelo 549-tisíc a Počasie 539-tisíc divákov v cieľovej skupine 12+.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.