Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.11.2020, 14:10

Jesenná séria Hornej Dolnej sa rozlúčila suverénnym víťazstvom

Nová séria dostane priestor na obrazovke Markízy na jar budúceho roka.

Jesenná séria Hornej Dolnej sa rozlúčila suverénnym víťazstvom
Zdroj: TV Markíza

Horná Dolná je na obrazovkách televízie Markíza od roku 2015. Vo štvrtok 26. novembra sa uzavrela už jej 11. sezóna. Od budúceho týždňa ju vystrieda repríza staršej série, nová séria dostane priestor na obrazovke na jar budúceho roka.

Záverečná epizóda premiérovej 11. série Hornej Dolnej sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa a v rámci tejto jesene si pripísala tretí najlepší výsledok.

Pri obrazovkách bolo 394-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov to znamenalo rating 9,1 percenta a trhový podiel 25,3 percenta

Konkurenčné programy si v tejto cieľovej skupine pripísali výrazne nižší trhový podiel. Nový život zaznamenal na Joj 13 percent a Zlaté časy na Jednotke 8,5 percenta. Silnou jednotkou na trhu bola v čase vysielania aj nasledujúca reality šou Farma.

Celkovo najsledovanejším programom dňa sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala hlavná spravodajská relácia Markízy Televízne noviny. Súhrn najdôležitejších udalostí dňa si pozrelo 582-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v cieľovej skupine 12-54 to znamenalo rating 9,8 pecenta a trhový podiel 29,2 percenta.

Oteckovia už tradične kraľovali podvečernému vysielaniu, pričom v rebríčku sledovanosti predstihli aj úplne všetky programy konkurencie v prime time. Pozrelo si ich 398-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v cieľovej skupine 12-54 dosiahli rating 7,6 percenta a trhový podiel 26,8 percenta.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.