Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
30.11.2020, 14:05

V siedmom nebi programom víkendu, celkovo viedlo spravodajstvo Markízy

S blížiacim sa finále sa zvyšuje sledovanosť Farmy.

V siedmom nebi programom víkendu, celkovo viedlo spravodajstvo Markízy
Zdroj: TV JOJ

Celkovo najsledovanejšími programami víkendu boli hlavné spravodajské relácie televízie Markíza. Z nespravodajských relácií si najviac divákov pripísalo nedeľné V siedmom nebi televízie Joj, o 2-tisíc divákov menej mala piatková Farma televízie Markíza.

Piatok: Farma pred finále rastie

Najsledovanejšími programami piatka boli hlavné spravodajské relácie Markízy Televízne noviny a Počasie. Televízne noviny si pozrelo 583-tisíc a Počasie 565-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 divákov to znamenalo sledovanosť 9,7, respektíve 9,5 percenta pri podieloch na trhu 29,4 a 28,3 percenta.

Z večernej programovej ponuky slovenských televízií si najviac divákov pozrelo Farmu. Piatkový duel sledovalo 464-tisíc divákov nad 12 rokov, Milujem Slovensko na Jednotke RTVS malo tentokrát menej divákov, sledovalo ho 415-tisíc divákov.

Farme pred blížiacom sa finále rastie sledovanosť. Piatkový vyraďovací duel si pozrelo výrazne viac divákov ako hlavný sobotný program a takmer toľko divákov, ako malo nedeľné V siedmom nebi.

V obchodnej cieľovej skupine 12-54 mal duel na Farme trhový podiel 25,1 percenta, Milujem Slovensko 18,9 percenta a film Johnny English znovu zasahuje na TV Joj 14,3 percenta. V tejto cieľovej skupine porazili programy konkurencie aj podvečerní Oteckovia s ratingom 8,1 percenta a podielom na trhu takmer 29 percent. Sledovalo ich 429-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Sobota: Noc nádejí nepriala Pumpe

V sobotu boli najsledovanejšími programami opäť hlavné spravodajské relácie Markízy. Najviac divákov, 583-tisíc, si pozrelo Počasie, Televízne noviny mali 566-tisíc divákov. Ich podiely v cieľovej skupine 12-54 sa hýbali na úrovni 25,5 a 24,9 percenta.

Najsledovanejšími nespravodajskými programami dňa boli v sobotu relácie Markízy. Večerný premiérový film Hunter Killer: Neviditeľný zabijak sledovalo 361-tisíc divákov starších ako 12 rokov, predbehla ho však podvečerná Smotánka s 396-tisíc divákmi.

V cieľovej skupine 12-54 si filmová premiéra pripísala podiel na trhu 22 percent, seriál Uhorčík na TV JOJ dosiahol 14,2 percenta a event Noc nádejí na Jednotke 7,5 percenta.

Noc nádejí si pozrelo 256-tisíc divákov nad 12 rokov. Event odsunul do neskoršieho vysielacieho času nasledujúcu Pumpu, ktorá začala o hodinu neskôr ako zvyčajne, čo sa odrazilo na jej nižších číslach. Pozrelo si ju 255-tisíc diákov, pričom pred týždňom ich bolo pri obrazovkách Jednotky takmer 430-tisíc.

Dvojka RTVS uviedla v sobotu semifinále talentovej súťaže Virtuózi V4+, v ktorej o vysnívanú kariéru súťažia mladí hudobníci a speváci klasickej hudby z krajín Vyšehradskej štvorky a Srbska, medzi nimi aj štyria finalisti zo Slovenska. Pri obrazovkách Dvojky bolo 46-tisíc divákov.

Nedeľa: Lídrom večera opäť V siedmom nebi

Najsledovanejšími nedeľnými programami boli opäť hlavné spravodajské relácie Markízy. V cieľovej skupine 12-54 si pripísalo prvenstvo Počasie s ratingom 11,3 percenta a podielom na trhu nad 28 percentami, v širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov patrilo prvenstvo Televíznym novinám s 664-tisíc divákmi pri obrazovkách. Najsledovanejším nedeľným programom TV Joj boli večerné Noviny s 634-divákmi.

Z nespravodajských programov z ponuky slovenských televízií si najviac divákov zvolilo V siedmom nebi, pri obrazovkách TV Joj bolo 466-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Lídrami trhu v čase vysielania boli tradične aj popoludňajšie magazíny TV Joj. Markíza odvysielala reprízu zábavnej relácie 2 na 1 s hostkou Nelou Pociskovou.

Jednotka RTVS uzavrela v nedeľu večer minisériu Herec. Záverečnú tretiu epizódu si pozrelo 214-tisíc divákov, rovnako ako predchádzajúcu časť. Najviac divákov, 230-tisíc, mala prvá časť. Finále minisérie doplnila repríza filmu Učiteľka.

Z poludňajších politických diskusií si pripísalo prvenstvo Na telo televízie Markíza, v ktorom boli hosťami premiér Matovič, vicepremiérka Remišová a exminister Kamenický. Pozrelo si ho 455-tisíc divákov starších ako 12 rokov. O 5 minút 12 na Jednotke sledovalo 359-tisíc divákov, hosťami relácie boli podpredseda parlamentu Juraj Šeliga a poslanec Smeru Richard Takáč.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.