Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
02.12.2020, 09:35

Mall.tv s novými posilami. Do tímu pribudli šéfka rozvoja a šéf obsahu

Novou šéfkou rozvoja Mall.tv je Johana Amlerová, šéfom obsahu sa stal Roman Buťa.

Mall.tv s novými posilami. Do tímu pribudli šéfka rozvoja a šéf obsahu
Zdroj: Mall.tv / Roman Buťa a Johana Amlerová

Mall.tv vysiela na českom internete dva roky, na tom slovenskom už jeden. Slovenská Mall.tv si za rok získava záujem divákov, čo si prirodzene vyžiadalo aj personálne posily. Tím česko-slovenskej Mall.tv sa tak rozšíril o dve dôležité osobnosti - šéfku rozvoja a šéfa obsahu.

“Konzumácia online obsahu stále rastie, čo so sebou prináša potenciál vstupu na ďalšie trhy, kde môžeme využiť naše know-how, aj naše vlastné technológie. Slovensko je toho príkladom. Mall.tv sa na slovenskom trhu po necelom roku stala najrýchlejšie rastúcou VOD službou a rýchlo stúpa aj znalosť internetovej televízie a jej jednotlivých relácií, konkrétne napríklad Kaveje,” povedala Johana Amlerová, nová šéfka rozvoja.

“Mall.tv. pozná už viac ako 40 percent Slovákov, takže dynamika je dokonca rýchlejšia ako v Čechách. Sľubný rozjazd slovenskej lokalizácie a divácky záujem o ňu si priamo žiadajú, aby sme posilnili ako vysielanie, tak obchodné a partnerské spolupráce,” dodala Amlerová.

Johana Amlerová má za sebou 4 roky v spoločnosti Google, kde zodpovedala za B2B marketing v Čechách i na Slovensku. Predtým pôsobila, popri štúdiu marketingovej komunikácie a PR na Karlovej univerzite s následným nadväzujúcim štúdiom na univerzite v Leeds, v nanotechnologickom start-upe Nanuntio či v agentúre Brandz Friendz.

Nové formáty pre slovenské publikum

Vyhľadávanie, vývoj a výroba nových audiovizuálnych formátov vhodných pre slovenské publikum budú v kompetencii nového šéfa obsahu Romana Buťu. Do Mall.tv prišiel zo skupiny Prima, kde uplynulé 4 roky zastával pozíciu kreatívneho producenta TV Prima. Rovnako dlho pracoval aj pre stanicu Prima Cool, ktorú od januára 2020 obsahovo i strategicky v segmete digitálu viedol. Originálnej produkcii sa venuje aj vo vlastnej spoločnosti RB Production.

“O tom, že Mall.tv dokáže osloviť nielen domáce publikum, svedčí nielen úspech 8-dielneho thrilleru #martyisdead na medzinárodných Emmy Awards, ale tiež jeho uvedenie a ocenenia na zahraničných festivaloch od Sydney, cez Marseille, až po texaský Austine. Na nemalé úspechy českých tvorcov chceme nadviazať a stať sa producentom atraktívnej a súčasnej pôvodnej tvorby na Slovensku. Som veľmi rád, že počas prvých pár mesiacov vysielania sa to hneď podarilo s formátom Kavej produkčného týmu Bakane pod vedením Dana Dangla, ktorý je súčasne aj šéfproducentom hranej tvorby Mall.tv Slovensko. Mojou úlohou teraz bude tieto príležitosti maximalizovať, vyhľadávať nové talenty a formáty, ďalej stabilizovať a rozvíjať výrobné zložky a, samozrejme, tiež prichádzať s novými nápadmi, koprodukciami a vlastným obsahom,” vyjadruje plány šéf obsahu Roman Buťa.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.