Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.12.2020, 19:20

Poslednú aristokratku sledovalo viac ako pol milióna divákov

Budúci týždeň uvedie TV Joj Šťastný Nový rok.

Poslednú aristokratku sledovalo viac ako pol milióna divákov
Zdroj: TV JOJ

Televízia JOJ ponúkla v stredu 2. decembra divákom ďalší česko-slovenský kinohit, ktorého je hlavným mediálnym partnerom. Česká komédia Posledná aristokratka režiséra Jiřího Vejdělka podľa knižného bestselleru Evžena Bočka už má na konte úspech v českých a slovenských kinách, a tiež dve nominácie na prestížne filmové ocenenie Český lev.

Televízna premiéra Poslednej aristokratky si rovnako pripísala úspech. Stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa z ponuky všetkých slovenských televízií. Pozrelo si ju 521-tisíc divákov starších ako 12 rokov a televízia Joj si pripísala v tejto cieľovej skupine takmer 27 percentný podiel na trhu. Pri obrazovkách bolo najviac diváčok v cieľovej skupine 45-54 rokov, ktoré dosiahli podiel na trhu takmer 43 percent. Mužská časť publika si pripísala v tejto cieľovke trhový podiel 36,6 percenta.

JOJ Group sa ako mediálna skupina dlhodobo venuje filmovej produkcii, či už ako koproducent alebo partner domácich aj zahraničných titulov. Budúcu stredu 9. decembra o 20:35 prinesie divákom v televíznej premiére česko-slovenskú romantickú komédiu Šťastný nový rok. Snímka režiséra Jakuba Kronera bola druhým najnavštevovanejším slovenským filmom v kinách za rok 2019 po filmovom trháku Trhlina a piatym najnavštevovanejším filmom celkovo za rok 2019.

Zdroj: INOUT Studio / Šťastný nový rok

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.