Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.12.2020, 20:05

Spoločnosť Discovery spúšťa novú streamovaciu platformu discovery+

Nová globálna platforma bude dostupná od 4. januára 2021.

Spoločnosť Discovery spúšťa novú streamovaciu platformu discovery+
Zdroj: discovery+

Spoločnosť Discovery (Nasdaq: DISCA, DISCB, DISCK) oznámila spustenie globálnej platformy discovery+ (www.discoveryplus.com). Prevádzka streamovacej služby bude zahájená 4. januára 2021. Celosvetové spustenie sa už začalo v prvých krajinách, a to v Indii, Veľkej Británii a Írsku. V USA bude discovery+ spustená v spolupráci so spoločnosťou Verizon, ktorej klienti budú môcť platformu využívať počas 12-tich mesiacov. 

Pri uvedení na americký trh bude discovery+ ponúkať širokú ponuku obsahu, ktorá bude zahŕňať mnoho pôvodných seriálov a dokumentov naprieč populárnymi témami ako lifestyle a vzťahy, dom a jedlo, skutočné zločiny, paranormálne javy, dobrodružstvo a príroda, veda, technológie alebo životné prostredie.

David Zaslav, prezident a CEO spoločnosti Discovery, povedal: "V posledných dvoch rokoch systematicky pracujeme na tom, aby sme pri spustení discovery+ čo najviac zúročili našu stratégiu, vrátane distribučných a reklamných partnerstiev na celom svete, prvotriednu ponuky kvalitných značiek, autentických osobností a najväčšej obsahovej knižnice, vrátane množstva pôvodných programov."

V Spojených štátoch ponúkne discovery+ viac ako 55 000 epizód relácií na jednom mieste a viac ako 2 500 nových a klasických šou z portfólia značiek patriacich pod Discovery, medzi ktoré patrí HGTV, Food Network, TLC, ID, OWN, Travel Channel, Discovery Channel a Animal Planet. Diváci tiež získajú prístup k širokej ponuke prírodopisných dokumentov spoločnosti BBC, vrátane Zázračnej planéty, Modrej planéty a obsahu digitálnej značky The Dodo.

Discovery+ tiež zlúči najobľúbenejší non-fiction obsah partnerských značiek A & E, History a Lifetime so značkami spoločnosti Discovery. Akvizícia upevní úlohu discovery+ ako hlavnej streamovacej platformy v oblasti zábavy vychádzajúcej zo skutočného života.

Globálne spustenie discovery+

Globálne Discovery rozšíri svoju ponuku o obsah v miestnych jazykoch a súčasne ponúkne široké portfólio živých športov, aby oslovila svojich klientov na viac ako 25 kľúčových trhoch.

Spustenie platformy discovery+ v Európe bude podporené prémiovým a lokálnym obsahom na Eurosporte. Ponuka športových prenosov je široká, zahŕňa tenisové Grand Slamy, cyklistické Grand Tours, motošport, futbal i zimné športy. Počnúc Olympijskými hrami v Tokiu 2021 sa discovery+ v Európe stane Domovom olympijských hier, kde bude možné sledovať každú minútu, medailu i športovcov naživo aj na vyžiadanie (on demand).

JB Perrette, prezident a generálny riaditeľ spoločnosti Discovery International, povedal: "Desiatky rokov prepájame publikum z rôznych kútov sveta s miestnymi osobnosťami a príbehy, ktoré ľudia milujú. Discovery prináša inšpiráciu, túžbu a oddanosť, čo dokáže len pár mediálnych značiek. Discovery+ zúročí náš jedinečný model a stratégiu spočívajúcu v kombinácii globálneho a lokálneho obsahu a fanúšikom na celom svete prinesie to najlepšie zo zábavy vychádzajúce z reálneho života v tej najnovšej podobe."

Partnerstvo so spoločnosťou Verizon

V USA spoločnosť Discovery podpísala zmluvu na výhradnú distribúciu so spoločnosťou Verizon, vďaka ktorej sa discovery+ pri svojom štarte dostane až do 50 miliónov amerických domácností.

"Prepájanie ľudí s ich vášňami je jadrom našej činnosti. Spojenie s platformou discovery+ je skvelým spôsobom, ako potešiť zákazníkov, ktorí milujú témy ako životný štýl, domov, jedlo, skutočný zločin a prírodu, a ponúknuť im obsah z portfólia jednej z najpopulárnejších video značiek,“ povedal Ronan Dunne, generálny riaditeľ spoločnosti Verizon Consumer Group

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.