Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.12.2020, 10:00

November v TV: Celoplošné testovanie pritiahlo k obrazovkám najviac divákov

Prinášame prehľad najsledovanejších novembrových programov slovenských televízií.

November v TV: Celoplošné testovanie pritiahlo k obrazovkám najviac divákov
Zdroj: Archív Stratégie

Počas sviatočného prvého novembrového víkendu sa Slovensko podrobilo celoplošnému testovaniu. Spravodajské relácie všetkých televízií sa mu podrobne venovali a viacerým priniesli rekordy celej jesennej televíznej sezóny. Z nespravodajských programov sa darilo najmä seriálom na Markíze, filmovým premiéram na Joj a športu či zábave v RTVS.

Celoplošné testovanie top programom jesene

Prvý novembrový víkend sa Slovensko podrobilo celoplošnému testovaniu a víkendové spravodajské relácie sa mu podrobne venovali. Televízne noviny Markízy, ktoré v nedeľu 1. novembra priniesli naživo rozhovor s premiérom Igorom Matovičom a ministrom obrany Jaroslavom Naďom, sa stali top programom novembra. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli druhý najvyšší rating 13,5 percenta od začiatku septembra a trhový podiel 31,4 percenta. V širšej cieľovej skupine 12+ išlo dokonca o zatiaľ najsledovanejší program celej jesennej televíznej sezóny. Celkovo si Televízne noviny pozrelo rekordných 737-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Vysokú sledovanosť mali aj hlavné spravodajské relácie televízie Joj, ktorá v nedeľu 1. novembra odvysielala namiesto Krimi špeciál s premiérom Matovičom a ministrom Naďom. Sledovalo ich 561-tisíc, nasledujúce Noviny 636-tisíc divákov. Hlavná spravodajská relácia TV Joj si pripísala novembrový rekord o týždeň neskôr, keď bolo pri obrazovkách 671-tisíc divákov. Toto vydanie Novín sa pre TV Joj stalo aj najsledovanejším programom celého mesiaca.

Rovnako pre RTVS boli top spravodajským programom novembra Správy RTVS z nedele 1. novembra so 497 tisíc divákmi. V tento deň si pripísala najvyššiu sledovanosť aj politická diskusia O 5 minút 12, ktorú si pozrelo 443 tisíc divákov.

Pre TA3 bola najsledovanejším programom za november relácia V politike, ktorú si v nedeľu 1. novembra zaplo 712-tisíc divákov (reach). Tento deň bol zároveň pre TA3 najúspešnejším dňom mesiaca, v 12+ si pripísala podiel na trhu 6,7 percenta.

Seriálové finále
Na obrazovkách Markízy a Jojky uzavreli štyri seriály. Prvý novembrový týždeň dospeli do finále dva najúspešnejšie seriály jesennej sezóny – Pán profesor Sestričky. Obidva seriály z produkcie Markízy sa s divákmi rozlúčili na svojich maximách.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 78% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.