Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategiePočas sviatočného prvého novembrového víkendu sa Slovensko podrobilo celoplošnému testovaniu. Spravodajské relácie všetkých televízií sa mu podrobne venovali a viacerým priniesli rekordy celej jesennej televíznej sezóny. Z nespravodajských programov sa darilo najmä seriálom na Markíze, filmovým premiéram na Joj a športu či zábave v RTVS.
Celoplošné testovanie top programom jesene
Prvý novembrový víkend sa Slovensko podrobilo celoplošnému testovaniu a víkendové spravodajské relácie sa mu podrobne venovali. Televízne noviny Markízy, ktoré v nedeľu 1. novembra priniesli naživo rozhovor s premiérom Igorom Matovičom a ministrom obrany Jaroslavom Naďom, sa stali top programom novembra. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 dosiahli druhý najvyšší rating 13,5 percenta od začiatku septembra a trhový podiel 31,4 percenta. V širšej cieľovej skupine 12+ išlo dokonca o zatiaľ najsledovanejší program celej jesennej televíznej sezóny. Celkovo si Televízne noviny pozrelo rekordných 737-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Vysokú sledovanosť mali aj hlavné spravodajské relácie televízie Joj, ktorá v nedeľu 1. novembra odvysielala namiesto Krimi špeciál s premiérom Matovičom a ministrom Naďom. Sledovalo ich 561-tisíc, nasledujúce Noviny 636-tisíc divákov. Hlavná spravodajská relácia TV Joj si pripísala novembrový rekord o týždeň neskôr, keď bolo pri obrazovkách 671-tisíc divákov. Toto vydanie Novín sa pre TV Joj stalo aj najsledovanejším programom celého mesiaca.
Rovnako pre RTVS boli top spravodajským programom novembra Správy RTVS z nedele 1. novembra so 497 tisíc divákmi. V tento deň si pripísala najvyššiu sledovanosť aj politická diskusia O 5 minút 12, ktorú si pozrelo 443 tisíc divákov.
Pre TA3 bola najsledovanejším programom za november relácia V politike, ktorú si v nedeľu 1. novembra zaplo 712-tisíc divákov (reach). Tento deň bol zároveň pre TA3 najúspešnejším dňom mesiaca, v 12+ si pripísala podiel na trhu 6,7 percenta.
Seriálové finále
Na obrazovkách Markízy a Jojky uzavreli štyri seriály. Prvý novembrový týždeň dospeli do finále dva najúspešnejšie seriály jesennej sezóny – Pán profesor Sestričky. Obidva seriály z produkcie Markízy sa s divákmi rozlúčili na svojich maximách.
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 78% na dočítanie.
Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.