Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
29.12.2020, 12:25

Obchodná riaditeľka Rádia Expres: Rok 2021 vnímam ako výzvu

Lenka Čamborová hovorí aj o tom, ako zmenil rok 2020 plány rádia a ako sa darí novému projektu Podmaz.

Obchodná riaditeľka Rádia Expres: Rok 2021 vnímam ako výzvu
Zdroj: archív
Lenka Čamborová, obchodná riaditeľka Rádia Expres, lídra na našom trhu v segmente rádií, hovorí, že rok finišujú úspešnejšie, ako predpokladali na jar tohto roka, dokonca hovorí o vypredanosti niektorých formátoch – sponzoringových balíkov. Budúci rok berie ako výzvu. 
 
V marci pre portál Mediaguru hovoril váš šéf a zároveň prezident Asociácie rádií Slovenska Ivan Antala o prepade tržieb z inzercie za apríl tohto roka na úrovni 60 – 80 percent vo veľkých multiregionálnych rádiách a 80 – 100 percent v malých lokálnych rádiách. Ako nakoniec dopadol celý rok?
Úplne na začiatku roka sme žili na vlne pozitívnych čísel, a situácia v biznise ako aj náš život sa kompletne obrátil na ruby v marci. Nielen nám, ale aj spoločnosti ako takej a ekonomike na Slovensku, v Európe, vo svete. Naozaj ťažké časy prišli pre náš rádio biznis v apríli a v máji, ale od júna sa situácia dostávala postupne do bežnejších koľají. Aktuálne finišujeme rok, a musím povedať,  že vďaka práci celého tímu v Exprese, veľmi úspešne.  Počas prvej vlny Covid-19 boli naše predikcie na tento rok pesimistickejšie.

Ako vo všeobecnosti zmenil tento rok obchodnú politiku rádií, prípadne vášho rádia?
Obchodná politika nášho rádia, ale aj konkurencie sa menila a mení v čase, tento rok bolo nevyhnutné pristúpiť k mnohým opatreniam. Snažili sme sa klientom podať pomocnú ruku adresnými krokmi a pomôcť v čase, keď sme boli všetci na jednej lodi, a viac ako tvrdý biznis prístup sa oceňoval nielen kompromis, ale aj hodnota práce navyše a ponúk s pridanou hodnotou. Osobne vyhodnocujem pracovne tento rok ako najnáročnejší rok, nielen čo sa týka turbulentnosti vývoja situácie.

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 69% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.