StoryEditor

Obchodná riaditeľka Rádia Expres: Rok 2021 vnímam ako výzvu

29.12.2020, 11:25
Lenka Čamborová hovorí aj o tom, ako zmenil rok 2020 plány rádia a ako sa darí novému projektu Podmaz.
Lenka Čamborová, obchodná riaditeľka Rádia Expres, lídra na našom trhu v segmente rádií, hovorí, že rok finišujú úspešnejšie, ako predpokladali na jar tohto roka, dokonca hovorí o vypredanosti niektorých formátoch – sponzoringových balíkov. Budúci rok berie ako výzvu. 
 
V marci pre portál Mediaguru hovoril váš šéf a zároveň prezident Asociácie rádií Slovenska Ivan Antala o prepade tržieb z inzercie za apríl tohto roka na úrovni 60 – 80 percent vo veľkých multiregionálnych rádiách a 80 – 100 percent v malých lokálnych rádiách. Ako nakoniec dopadol celý rok?
Úplne na začiatku roka sme žili na vlne pozitívnych čísel, a situácia v biznise ako aj náš život sa kompletne obrátil na ruby v marci. Nielen nám, ale aj spoločnosti ako takej a ekonomike na Slovensku, v Európe, vo svete. Naozaj ťažké časy prišli pre náš rádio biznis v apríli a v máji, ale od júna sa situácia dostávala postupne do bežnejších koľají. Aktuálne finišujeme rok, a musím povedať,  že vďaka práci celého tímu v Exprese, veľmi úspešne.  Počas prvej vlny Covid-19 boli naše predikcie na tento rok pesimistickejšie.

Ako vo všeobecnosti zmenil tento rok obchodnú politiku rádií, prípadne vášho rádia?
Obchodná politika nášho rádia, ale aj konkurencie sa menila...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
17. apríl 2024 02:08