Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
08.01.2021, 12:00

Nový seriál Markízy odštartoval mimoriadne úspešne

Pri obrazovkách bolo 562-tisíc divákov.

Nový seriál Markízy odštartoval mimoriadne úspešne
Zdroj: TV Markíza

Televízia Markíza odštartovala vo štvrtok 7. januára prvú zo svojich tohtoročných noviniek. Na premiéru seriálu Najhorší týždeň môjho života boli diváci zvedaví, stal sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa z ponuky všetkých televízií.

Pri obrazovkách Markízy bolo 562-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, čo znamenalo v obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov sledovanosť na úrovni 12 percent a podiel na trhu 27,1 percenta. Markíza štart novinky podporila aj sponzorovanými SMS správami pred začiatkom vysielania a uviedla ju bez reklamného bloku.

V cieľovej skupine 12-54 bola seriálová novinka na prvej priečke v štvrtkovom rebríčku sledovanosti a prekonala aj večerné spravodajské relácie. Televízne noviny Markízy obsadili druhú priečku s ratingom 11,6 percenta a podielom 28,8 percenta. Ratingovú desiatku prekročilo tiež Počasie na Markízy so sledovanosťou 10,6 percenta a podielom 25,4 percenta. V širšej cieľovej skupine divákov nad 12 rokov sa najsledovanejším programom dňa stali Televízne noviny so 667-tisíc divákmi.

Osemdielny komediálny seriál je adaptáciou britského komediálneho seriálu The Worst Week of My Life, ktorý v rokoch 2004-2006 vysielala stanica BBC One. Seriál bol mimoriadne populárny, jeho 1. sériu sledovalo v priemere päť miliónov divákov, pozitívne hodnotený bol aj kritikmi. V roku 2006 získal nomináciu na prestížnu cenu BAFTA za najlepšiu situačnú komédiu. Lokálne verzie seriálu vznikli napríklad aj v Nemecku, USA, Taliansku, Rumunsku či Grécku. V slovenskej verzii sa v réžii Petra Hofericu predstavia Roman Poláčik, Kristína Svarinská, Jozef Vajda, Zdena Studenková či Dominika Kavaschová.

Markíza polhodinový seriál doplnila reprízou komediálneho seriálu Autoškola, ktorý mal premiéru pred dvoma rokmi. Ten už divákov pri obrazovkách neudržal a pripísal podiel na trhu 13 percent. Diváci sa presunuli na TV Joj, ktorej repríza komédie Manžel na skúšku uspela s podielom na trhu 23 percent.

Ďalšou novinkou, ktorá bude mať premiéru v sobotu 9. januára, je seriál Bodka televízie Joj. V pondelok 11. januára sa vrátia na obrazovku Markízy Oteckovia, tretia séria Nového života má na Joj naplánovaný návrat na 19. januára.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.