Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieTelevízia Joj uviedla v sobotu 9. januára svoj nový seriál Bodka. Na intenzívne promovaný seriál boli diváci zvedavý, premiéru si pozrelo 517-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.
Pre televíziu Joj bola Bodka najsledovanejším nespravodajským programom uplynulého týždňa. Rozprávajúci pes Bodka a jeho ľudský kolega v podaní Roba Jakaba mali najväčší úspech v ženskej časti publika, najmä u diváčok od 35 do 54 rokov. V obchodnej cieľovej skupine 12-54 ročných divákov si pripísal seriál sledovanosť 9,4 percenta a podiel na trhu 21,5 percenta.
Televízia Markíza nasadila na sobotný večer reprízu českej komédie Ženy v behu, s ktorou si v tejto cieľovej skupine pripísala prvenstvo so sledovanosťou 10 percent a podielom na trhu 23,9 percenta. Premiéru českej komédie uviedla Markíza vlani počas veľkonočných sviatkov, kedy dosiahla nadštandardnú sledovanosť na úrovni 15 percent a podiele na trhu takmer 32 percent. Pozrelo si ju až 630-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V sobotnej repríze si ju pozrelo 431-tisíc divákov.
Uplynulý týždeň odštartovala aj seriálová novinka Najhorší týždeň môjho života, ktorú uvádza Markíza v štvrtkové večery. Sledovalo ju ešte o 45-tisíc divákov viac ako Bodku, celkovo 562-tisíc divákov. V cieľovej skupine 12-54 si pripísal rating 12 percent a podiel na trhu 27,1 percenta.
V pondelok 11. januára sa vrátia na obrazovku Markízy Oteckovia, na 19. januára má na Joj naplánovaný návrat Nový život.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.